Warsztat Motocyklowy
|
mz etz 150
|
witam! niedawno pękł mi pierścień górny na tłoku. wymieniłem tłok i pierścienie ale teraz po wymianie ciężko odpala i nie chce na obroty dobrze wchodzić silnik i niema siły. Co może być?? cylinder nie jest porysowany.
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
Własnie mam zamiar kupic nowe pierscienie i podkładke. dzis zaobserwowalem to, że na luzie jak popchnę motor to się wał obraca.
A ja myślę że to wina tego że cylinder nie jest idealnie okrągły w środku i tamte pierścienie są dopasowane do innego cylindra. Założ nowe pierścienie bo te mogą się nie ułożyć i przepuszczają. Dla pewności zmierz kompresję. Ale nie palcem a specjalnym przyrządem
przy kazdym rozkrecaniu trzeba dac nowa uszczelke, ja obstawiam, ze to jest wlasnie jej wina
uszczelke pod glowica sie wymienia jesli odkrecasz glowice skoro jest slaby to nie ma kompresji dobrej wymien to i zobacz czy bedzie dobrze chodzic jak nie to moze byc cos z tym pierscieniem nawet
nie tłok jest dobrze raczej bo pieńki na starym i na tym drugim są tak samo w tym samym miejscu.
może też tak być bo złożyłem ale ze starą podkładką pod głowice ale nie widać żeby puszczała.
a moze tłok założyłes na odwrót.. tylko wtedy nie wiem czy by wogole dzialalo
Może gdzies jest jakas nieszczelność???
nie tlok i pierscienie sa dotarte bo sa z drugiego silnika ale sa dobre jak nowki.
Normalne bo jest na dorciu i mocno się grzeje ;)