Warsztat Motocyklowy
|
komar problem
|
witam mam problem z moim komarem a mianowicie gdy jadę pełnym gazem po chwili zaczyna tracić moc i po chwili gaśnie ale na wolnych obrotach działa normalnie wymieniłem simeringi zmieniłem kranik wyczyściłem gaznik cewki umyłem w rozpuszczalniku nitro i wysuszyłem zmieniłem platynki ale dalej tak jest zmieniłem tez gaznik i jest tak samo jak było co to może być?
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
Nie wiem, co to za debil kazał Ci umyć cewki w rozpuszczalniku "nitro", który mógł rozpuścić, a co najmniej naruszyć izolację zwojów cewki, ale wiem, że teraz Twoja cewka nie jest pewna, co do swojej pełnej sprawności.
Wyczyść i przedmuchaj dokładnie część w gaźniku, do której przychodzi przewód z paliwa, a drugą stroną wchodzi iglica pływaka. To może być zapchane i nie dawać dostatecznego przepływu benzyny. Dla pewności weź stary garnuszek, nalej wody z płynem "Ludwik", zagotuj, wrzuć tą część i od momentu zagotowania odmierz 10 min. Potem wyjmij i zamontuj. Najlepiej, jak w ten sposób wygotujesz cały gaźnik.
moze poprostu tłok puchnie i tyle na ten temat
może powietrza dostaje za dużo na otwartej przppustnicy
kondensator sprawdz lub cewke zaplonowa
te objawy masz przy rozgrzanym silniku czy zimnym
Kolego słuchaj ja miałem podobnie . Zapal go i naciśnij tam przy gaźniku co sie przelewa i możliwe że będzie chodził Ci normalnie . Ale nie jestem pewien :)
zobacz czy masz iglice na środkowym zapięciu...to coś z mieszanką
tez tak mialem i byla to wina zlej mieszanki paliwowo powietrznej musisz kombinowac z ustawieniem gaznika no i moze byc wina zaplonu jeszcze
zmien moze swiece moze przebicie lub cos z zaplonem moim zdaniem
ale ja musze zapier..dalac co mam zrobic?
czyli dostaje za duzo powietrza.ja tez tak mialem w swoim romecie.nic z tym sie nie da zrobic poprostu nie mozesz jezdzic na pelnym gazie.
Tym razem zbyt bogato ustawiony gaźnik.
tak ale jak jade dłużej niż 1 minute do zaczyna gasnaąc a jak puszcze gaz to normalnie
moim zdaniem to dusza/e paliwa moga byc za duze!moror na pelnym gazie za duzo dostaje paliwa i go dusi!a jak dasz gozu na max i puscisz to normalnie schodza obroty?
kondensator jest nowy
może to kondensator mi się tak robiło i go wymieniłem, od tego czasu jest dobrze
ale olej ma w skrzyni i w paliwie
ale iskra jest fioletowa i bardzo ładna
albo może go zaciera...
może iskrownik??