Tak jedną masz przy kolanku musisz tą rurkę odciąć i zazpawać potem ten przewodzik który wyjąłeś z tej rurki wyjmij również z filtra przewód zachowaj potem się przejedź i zobacz czy lepiej czy gorzej jeżeli gorzej to poreguluj w gaźniku ponieważ wyjęcie przewodu może spowodować rozlegulowanie. Jeszcze jedna blokada jest na wariatorze nie wiem gdzie dokładnie ponieważ się przy tym nie grzebałem ale wiem że tam na 100% jest. Jestem pewien iż ta 1 blokada którą napisałem napewno za o 10km)h więcej. Miłego zdejmowania.
Tak jedną masz przy kolanku musisz tą rurkę odciąć i zazpawać potem ten przewodzik który wyjąłeś z tej rurki wyjmij również z filtra przewód zachowaj potem się przejedź i zobacz czy lepiej czy gorzej jeżeli gorzej to poreguluj w gaźniku ponieważ wyjęcie przewodu może spowodować rozlegulowanie. Jeszcze jedna blokada jest na wariatorze nie wiem gdzie dokładnie ponieważ się przy tym nie grzebałem ale wiem że tam na 100% jest. Jestem pewien iż ta 1 blokada którą napisałem napewno za o 10km)h więcej. Miłego zdejmowania.
ja tylko moduł wymieniałem a tak to bez blokad mam