facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 391 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Warsztat Motocyklowy

TUNING ROMETA

pelcu16 Romet 50 T-1

Chciałbym się dowiedzieć co mogę zrobić aby mój romet jechał szybciej wyciągam nim 50 km/h co wymienić a co kupić


Dodaj odpowiedź

Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Odpowiedzi (28)

  • 2008-12-23 20:37:50

    Jak 2T nie ma oporu to wylewa ci się benzyna z okna wydechowego i z silnika robi się muł. W 4T im lepszy wylot spalin tym lepszy moment obrotowy. 4T nie musi mieć oporu spalin.

  • 2008-12-11 20:54:30

    Ale pierdolisz, leo Vince do rometa lol. 3mm? chyba za dużo, a może zaraz 100km/h z przepaści z wiatrem w plecy co? Tunerze?

  • 2008-12-11 20:23:41

    stozek,splanuj głowicę o 2-3mm,swieca NGK,odchudź tłok, wypoleruj denka w tłoku,dysze sportowe,cylek60,tłumik leovince,mniejsza zebata z tyłu a wiekasza z przodu,no i to by było na tyle.po tych przeróbkach poleci ci 65-70;p

  • 2008-12-10 17:07:44

    Nie spaliny wychodzą z cylindra odbijają się od stożków dyfuzora wracają spowrotem i następnie ;wychodzą; z tłumika, więc wpisz sobie w googlach zasada działania tłumika dwusuwowego.

  • 2008-12-10 16:48:27

    w 2t suwy wystepuja parami wiec czym szybciej spaliny opuszcza komore tym wiecej swiezego czynnika wplynie do komory , a idzie za tym zwiekszenie mocy

  • 2008-12-09 19:30:57

    Nie, bo w 4T przeważnie są przelotówki, możesz jeździć bez wydechu, może nawet pójdzie lepiej jak masz wyrozumiałych sąsiadów, czego o 2T nie można powiedzieć.

  • 2008-12-09 16:02:23

    A w 4t nie musi być ?

  • 2008-12-08 22:14:29

    Wymienić Rometa na coś współczesnego,śmiganie złomkiem na full obrotach może poskutkować rozbiciem łba..w najlepszym przypadku.

  • 2008-12-08 21:18:23

    Przerabisz wydech od silnika 4T mało Cie nauczyli w 2T musi być opór więc zamilcz... rozwiercić... sobie kape mozesz ^^Poczytsaj od 2T szanowny mechaNiku...

    aerox, do kogo to było?

  • 2008-12-08 19:36:10

    moj idzie okolo 55 i to wystarcza jak na rometa. a jak wydusisz z niego okolo 60 to juz dobrze. ale musisz wstawiac jakies tuningowe cylindry 60cm3, czy cos takiego, a przez to zaraz sie wal ukręci, albo cos inne. lepiej se kup simsona to ci pojdzie wiecej.

  • 2008-12-08 17:47:36

    Polakom Gratulujemy inteligencji... o_O

  • 2008-12-07 19:13:33

    Aaa soryyy pomyłka nie zauważyłem że to nie jest chiński skuter :P:P

  • 2008-12-07 17:31:02

    Kameq, doloty sie rozwierca tak dla jasności piłowac to sobie możesz mózg... a to chyba logiczne , ze jesli jest grubszy wydech to spaliny szybciej wylatuja z cylindra co daje wieksza moc , ucze sie w szkole mechanicznej wiec to przerabiam..

  • 2008-12-07 14:21:03

    Kur...zamilczcie ludzie bo nie wiecie o czym mówice a niech właściciele skuterów stulą pyski bo w prawdziwych rometach z epoki NIE ma blokad. W gaźniku blokada no nie.. Co jeden powie to drugi powtarza kto mi powie jak spiłować dolot? hahaha...

  • 2008-12-07 14:12:56

    Haha. Romet 50-T-1 nie ma blokad xD

  • 2008-12-06 22:41:56

    Romet . Jeśli nie chcesz zmieniać cylka na większy bo ci szkoda kasy a chcesz żeby szybciej jechał to romety zazwyczaj blokowane sa gaźnikiem lub tłumnikiem . Rozkręć gaźnik poczukaj blokady i ręka jakimś pilnikiem spiłuj doloty .

  • 2008-12-06 22:30:52

    Ja pier... Grubszy wydech no nie :/ Rozwierć doloty? Ja myślałem że się piłuje nie wierci... ALE Z WAS MECHANIKI !!!

  • 2008-12-06 21:50:43

    tak na poważnie wymień sobie cylinder na 60cm3 , albo splanuj.. mhmm rozwierć doloty... jakiś lepszy gażnik najlepiej k60b +filtr stożkowy , przednia zebatka 13 zebów.. daj grubszy wydech i to chyba wszystko co mozna zrobić..

  • 2008-12-06 21:09:17

    Daj mu 16N1 dorób 4 płuki Conqeor z PJ dorabia, wydech spawany, wyreguluj i będzie dobrze a jak chcesz V-max z rzedu 300km/h to kup owiewke tiGer Hiplofs, zapisz się do zakładu zamkniętego jesli w romecie jest wariator i pasek oraz zawirowyacz hahaaaaaaaaaaa

  • 2008-12-06 17:13:24

    Ludzie, klepiecie takie farmazony że żal mi Was !
    Widzieliście kiedyś blokady w 20 letnim Romecie 50 T-1 ?
    Jeśli tak to zgłoście się do najbliższego psychiatry, lub zakładu zamkniętego i nie piszcie tutaj takich głupot, a poza tym to nie skuter, więc wymiana paska bądź wariatora jest tutaj niemożliwa !
    Żal, żal i jeszcze raz żal !
    Co do "tuningu" tego Rometa to radzę tak jak Ci mądrzejsi poprzednicy, splanować głowicę, odchudzić i wypolerować tłok, wypolerować kanały no i oczywiście prawidłowo wyregulować, a efekty będą.

  • 2008-12-06 16:38:31

    kup naklejki :D
    wentyle świecące :D
    przyciemnij lampe ;)
    i wymień manetki na wyczynowe;)
    osiągi gwarantowane ponad 95km :D

  • 2008-12-06 14:44:08

    Haha, ludzie o czym Wy mówicie, to nie jest żaden skuter żeby zdejmować blokady czy wymieniać wariator... Może najpierw sprawdźcie jak wogóle wygląda ten motorower i później doradzajcie. Możesz pokombinować z zębatkami, inny gaźnik, polerka komory spalania, dodatkowe kanały w cylindrze.

  • 2008-12-06 14:37:21

    Szerszy pasek np jak masz 16,6mm to kup 18mm i będzie wyżej wchodził na wariator,sprężyny sprzęgła na najtwardsze i to da ci spory efekt

  • 2008-12-06 14:36:12

    Blokady możesz mieć zawirowywacz spalin gumowa rurka w filtrze,pierścien na wiariatorze kabelek od zapłonu,Podnieś iglice na przed ostatni poziom,stocz wariator.I to obejdzie sie bez kasy

  • 2008-12-06 14:25:18

    w 50t-1 jest jakaś blokada??!

  • 2008-12-06 13:39:34

    zdejmij blokadę

  • 2008-12-06 13:11:42

    zestaw 60cm3(cylinder, tłok, pierścienie) - poprawia osiągi ale szybciej sie łożyska zużywają

  • 2008-12-06 12:59:14

    splanowac głowice,odchudzić tłok,inny gaznik,zambatke styłu mniejszą tuzo by wymieniac

Losowe pojazdy

  • Kawasaki ZZR 1100 / ZX11
  • Aprilia SR Racing 50
  • Własne Projekty Motorower
  • Peugeot 307
  • Aprilia RS 50
  • Peugeot Buxy

Co robią kierowcy na PJ