Jak 2T nie ma oporu to wylewa ci się benzyna z okna wydechowego i z silnika robi się muł. W 4T im lepszy wylot spalin tym lepszy moment obrotowy. 4T nie musi mieć oporu spalin.
Ale pierdolisz, leo Vince do rometa lol. 3mm? chyba za dużo, a może zaraz 100km/h z przepaści z wiatrem w plecy co? Tunerze?
2008-12-11 20:23:41
stozek,splanuj głowicę o 2-3mm,swieca NGK,odchudź tłok, wypoleruj denka w tłoku,dysze sportowe,cylek60,tłumik leovince,mniejsza zebata z tyłu a wiekasza z przodu,no i to by było na tyle.po tych przeróbkach poleci ci 65-70;p
Nie spaliny wychodzą z cylindra odbijają się od stożków dyfuzora wracają spowrotem i następnie ;wychodzą; z tłumika, więc wpisz sobie w googlach zasada działania tłumika dwusuwowego.
Nie, bo w 4T przeważnie są przelotówki, możesz jeździć bez wydechu, może nawet pójdzie lepiej jak masz wyrozumiałych sąsiadów, czego o 2T nie można powiedzieć.
Przerabisz wydech od silnika 4T mało Cie nauczyli w 2T musi być opór więc zamilcz... rozwiercić... sobie kape mozesz ^^Poczytsaj od 2T szanowny mechaNiku...
moj idzie okolo 55 i to wystarcza jak na rometa. a jak wydusisz z niego okolo 60 to juz dobrze. ale musisz wstawiac jakies tuningowe cylindry 60cm3, czy cos takiego, a przez to zaraz sie wal ukręci, albo cos inne. lepiej se kup simsona to ci pojdzie wiecej.
Kameq, doloty sie rozwierca tak dla jasności piłowac to sobie możesz mózg... a to chyba logiczne , ze jesli jest grubszy wydech to spaliny szybciej wylatuja z cylindra co daje wieksza moc , ucze sie w szkole mechanicznej wiec to przerabiam..
Kur...zamilczcie ludzie bo nie wiecie o czym mówice a niech właściciele skuterów stulą pyski bo w prawdziwych rometach z epoki NIE ma blokad. W gaźniku blokada no nie.. Co jeden powie to drugi powtarza kto mi powie jak spiłować dolot? hahaha...
Romet . Jeśli nie chcesz zmieniać cylka na większy bo ci szkoda kasy a chcesz żeby szybciej jechał to romety zazwyczaj blokowane sa gaźnikiem lub tłumnikiem . Rozkręć gaźnik poczukaj blokady i ręka jakimś pilnikiem spiłuj doloty .
tak na poważnie wymień sobie cylinder na 60cm3 , albo splanuj.. mhmm rozwierć doloty... jakiś lepszy gażnik najlepiej k60b +filtr stożkowy , przednia zebatka 13 zebów.. daj grubszy wydech i to chyba wszystko co mozna zrobić..
Daj mu 16N1 dorób 4 płuki Conqeor z PJ dorabia, wydech spawany, wyreguluj i będzie dobrze a jak chcesz V-max z rzedu 300km/h to kup owiewke tiGer Hiplofs, zapisz się do zakładu zamkniętego jesli w romecie jest wariator i pasek oraz zawirowyacz hahaaaaaaaaaaa
Ludzie, klepiecie takie farmazony że żal mi Was !
Widzieliście kiedyś blokady w 20 letnim Romecie 50 T-1 ?
Jeśli tak to zgłoście się do najbliższego psychiatry, lub zakładu zamkniętego i nie piszcie tutaj takich głupot, a poza tym to nie skuter, więc wymiana paska bądź wariatora jest tutaj niemożliwa !
Żal, żal i jeszcze raz żal !
Co do "tuningu" tego Rometa to radzę tak jak Ci mądrzejsi poprzednicy, splanować głowicę, odchudzić i wypolerować tłok, wypolerować kanały no i oczywiście prawidłowo wyregulować, a efekty będą.
Haha, ludzie o czym Wy mówicie, to nie jest żaden skuter żeby zdejmować blokady czy wymieniać wariator... Może najpierw sprawdźcie jak wogóle wygląda ten motorower i później doradzajcie. Możesz pokombinować z zębatkami, inny gaźnik, polerka komory spalania, dodatkowe kanały w cylindrze.
Blokady możesz mieć zawirowywacz spalin gumowa rurka w filtrze,pierścien na wiariatorze kabelek od zapłonu,Podnieś iglice na przed ostatni poziom,stocz wariator.I to obejdzie sie bez kasy
Jak 2T nie ma oporu to wylewa ci się benzyna z okna wydechowego i z silnika robi się muł. W 4T im lepszy wylot spalin tym lepszy moment obrotowy. 4T nie musi mieć oporu spalin.
Ale pierdolisz, leo Vince do rometa lol. 3mm? chyba za dużo, a może zaraz 100km/h z przepaści z wiatrem w plecy co? Tunerze?
stozek,splanuj głowicę o 2-3mm,swieca NGK,odchudź tłok, wypoleruj denka w tłoku,dysze sportowe,cylek60,tłumik leovince,mniejsza zebata z tyłu a wiekasza z przodu,no i to by było na tyle.po tych przeróbkach poleci ci 65-70;p
Nie spaliny wychodzą z cylindra odbijają się od stożków dyfuzora wracają spowrotem i następnie ;wychodzą; z tłumika, więc wpisz sobie w googlach zasada działania tłumika dwusuwowego.
w 2t suwy wystepuja parami wiec czym szybciej spaliny opuszcza komore tym wiecej swiezego czynnika wplynie do komory , a idzie za tym zwiekszenie mocy
Nie, bo w 4T przeważnie są przelotówki, możesz jeździć bez wydechu, może nawet pójdzie lepiej jak masz wyrozumiałych sąsiadów, czego o 2T nie można powiedzieć.
A w 4t nie musi być ?
Wymienić Rometa na coś współczesnego,śmiganie złomkiem na full obrotach może poskutkować rozbiciem łba..w najlepszym przypadku.
Przerabisz wydech od silnika 4T mało Cie nauczyli w 2T musi być opór więc zamilcz... rozwiercić... sobie kape mozesz ^^Poczytsaj od 2T szanowny mechaNiku...
aerox, do kogo to było?
moj idzie okolo 55 i to wystarcza jak na rometa. a jak wydusisz z niego okolo 60 to juz dobrze. ale musisz wstawiac jakies tuningowe cylindry 60cm3, czy cos takiego, a przez to zaraz sie wal ukręci, albo cos inne. lepiej se kup simsona to ci pojdzie wiecej.
Polakom Gratulujemy inteligencji... o_O
Aaa soryyy pomyłka nie zauważyłem że to nie jest chiński skuter :P:P
Kameq, doloty sie rozwierca tak dla jasności piłowac to sobie możesz mózg... a to chyba logiczne , ze jesli jest grubszy wydech to spaliny szybciej wylatuja z cylindra co daje wieksza moc , ucze sie w szkole mechanicznej wiec to przerabiam..
Kur...zamilczcie ludzie bo nie wiecie o czym mówice a niech właściciele skuterów stulą pyski bo w prawdziwych rometach z epoki NIE ma blokad. W gaźniku blokada no nie.. Co jeden powie to drugi powtarza kto mi powie jak spiłować dolot? hahaha...
Haha. Romet 50-T-1 nie ma blokad xD
Romet . Jeśli nie chcesz zmieniać cylka na większy bo ci szkoda kasy a chcesz żeby szybciej jechał to romety zazwyczaj blokowane sa gaźnikiem lub tłumnikiem . Rozkręć gaźnik poczukaj blokady i ręka jakimś pilnikiem spiłuj doloty .
Ja pier... Grubszy wydech no nie :/ Rozwierć doloty? Ja myślałem że się piłuje nie wierci... ALE Z WAS MECHANIKI !!!
tak na poważnie wymień sobie cylinder na 60cm3 , albo splanuj.. mhmm rozwierć doloty... jakiś lepszy gażnik najlepiej k60b +filtr stożkowy , przednia zebatka 13 zebów.. daj grubszy wydech i to chyba wszystko co mozna zrobić..
Daj mu 16N1 dorób 4 płuki Conqeor z PJ dorabia, wydech spawany, wyreguluj i będzie dobrze a jak chcesz V-max z rzedu 300km/h to kup owiewke tiGer Hiplofs, zapisz się do zakładu zamkniętego jesli w romecie jest wariator i pasek oraz zawirowyacz hahaaaaaaaaaaa
Ludzie, klepiecie takie farmazony że żal mi Was !
Widzieliście kiedyś blokady w 20 letnim Romecie 50 T-1 ?
Jeśli tak to zgłoście się do najbliższego psychiatry, lub zakładu zamkniętego i nie piszcie tutaj takich głupot, a poza tym to nie skuter, więc wymiana paska bądź wariatora jest tutaj niemożliwa !
Żal, żal i jeszcze raz żal !
Co do "tuningu" tego Rometa to radzę tak jak Ci mądrzejsi poprzednicy, splanować głowicę, odchudzić i wypolerować tłok, wypolerować kanały no i oczywiście prawidłowo wyregulować, a efekty będą.
kup naklejki :D
wentyle świecące :D
przyciemnij lampe ;)
i wymień manetki na wyczynowe;)
osiągi gwarantowane ponad 95km :D
Haha, ludzie o czym Wy mówicie, to nie jest żaden skuter żeby zdejmować blokady czy wymieniać wariator... Może najpierw sprawdźcie jak wogóle wygląda ten motorower i później doradzajcie. Możesz pokombinować z zębatkami, inny gaźnik, polerka komory spalania, dodatkowe kanały w cylindrze.
Szerszy pasek np jak masz 16,6mm to kup 18mm i będzie wyżej wchodził na wariator,sprężyny sprzęgła na najtwardsze i to da ci spory efekt
Blokady możesz mieć zawirowywacz spalin gumowa rurka w filtrze,pierścien na wiariatorze kabelek od zapłonu,Podnieś iglice na przed ostatni poziom,stocz wariator.I to obejdzie sie bez kasy
w 50t-1 jest jakaś blokada??!
zdejmij blokadę
zestaw 60cm3(cylinder, tłok, pierścienie) - poprawia osiągi ale szybciej sie łożyska zużywają
splanowac głowice,odchudzić tłok,inny gaznik,zambatke styłu mniejszą tuzo by wymieniac