Warsztat Motocyklowy
|
Jawa Cezet 350
|
Siemka, mam pytanie: czemu dużo osób zdejmuje osłony łańcucha w Jawach i Cezetach? Co to daje? Czy też zdjąć w swojej?
I jeszcze jakie oleje polecacie do skrzyni i amorów ?
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
chcesz wiedzieć dlaczego w cezetach nie maja osłony.... już ci mówie... matoły pochlastane nie umieli dbać o to i albo im łańcuch strzelił i pogioł wszystko,badz mieli za luźny... albo po prostu innym debilą pekły takie zatrzaski co sie skrecało 2 połówki osłon i nie umieli tego naprawić ;? w jawach to pół biedy bo w sklepie kupisz... do mcz ne dostaniesz orginału.... heh pilnuj stanu łańcucha to bd ok... szerokości...( jestem pod wpływem %%%%% wiecv jesli troche złą składnie użyłem prosze o wyrozumiałość ^^ ) szerokości i przyczepności życzy CASKA !!!
Niee sciagaj bo bez niej Ci sie piasek wedrze do lancucha i po jakims czasie lancuch moze jebnac tak wogole pomysl jezeli jest to oryginalnie to po co to sciagac
do skrzyni polecam mobila,do skrzyń i przekładni.ale nie do automatów.do amorów ja nalałem motul,90w ale są trochę za twarde,więc wybierz motul ale trochę mniej gęsty,bo to naprawde dobry olej.ja swoja osłonę zdjąłem bo chałasowała,nie mogłem jej ustawić żeby nie ocierała,i mam szerszą oponę teraz więc osłona nawet by nie weszła
Osłone na łańcuch lepiej sciągnąc bo jakby ci kiedy łańcuch strzelił to może ją połamać. Miałem osłone na łańcuch w wsk 175 i raz mi strzelił , zablokował się w osłonie i koło zablokowało i klapa.
do przednich silnikowy 15w40 , dobrze tłumi ;) do skrzyni leje hipol orlenowski . a osłony nie mam bo jak łańcuch się zerwał to całą pogiął ( 90 km/h )