Warsztat Motocyklowy
|
Odkręcenie wariatora
|
Próbuje jakoś odkręcic wariator w moim Romecie 727 bez użycia blokady wariatora. Czy może macie jakieś pomysły jak to zrobic?! Proszę o szybką odpowiedź.!
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
!!!DZIĘKI ZA POMOC WSZYSTKIM!!!
Udało mi się już wymienic wario na NARAKU HS-Higs Speed....Po prostu wsadziłem klucz między zębatke a śrubkę, walnąlem młotkiem w klucz i się odkręciło... Polecam ten wario dodaje super przyśpieszenie. :P
to ja jeszcze cos dodam ja odkrecam w ten sposob ze jakas stara swiece z dlugim gwintem ucinalem elektrode wkrecalem ja do konca i jazda a slyszalem jeszcze o wkladaniu sznurka od recznego startera w kosiarce w cyl i tez tlok sie blokuje w piaggio nie mam z tym problemu bo mam inny przeciwtalerz
Ja się nie bulwersuje tylko jak czytam te wasze pomysły to mnie chuj strzela bo jak się nie ma penumatyka albo blokady wariatora to się robi to zwykłym kluczem i młotkiem a nie wsadza niczego do koła magnesowego upierdolisz kabel pd cewki i się będziesz potem dziwił dlaczego nie ma świateł albo dlaczego iskra nagle zginęła
A widze że jesteś z Opoczna to przyjedź do mnie to ci wymienie :P
Bez użycia blokady ?? niewiem o co ci chodzi ale ja u siebie wariator raz w tygodniu odkecam . W wieć odkręcasz główną srube (penumatuka albo kuluczem i młotkiem ) potem zdejmuje taka mała czarna plastokowa obwódke sruby schodzi ci taka jakby zębatka i jest pasek zdejmujesz go i masz wariator ii tyle
A ty macgap90 nie gadaj glupot bo podajemy tutaj przyklady jak odkrecic domowym sposobem jak nie masz dostepu np. do klucza pneumatycznego... Nie bulwersuj sie tak bo ci zylka pierdyknie! A po za tym jak dla ciebie kawalek plastiku jest polowa silnika to nie mamy o czym mowic :)
Ja pierdole ale wy macie pomysły rozebrać pól silnika żeby wario zdjąć to trzeba być nie normalnym... odkręć to albo pneumatykiem albo weź klucz oczkowy włóż na śrubę i walnij młotkiem tylko w dobrą stronę i na pewno pójdzie
najlepiej by było jak byś pojechał np do wulknizacji i odkrecił kluczem pneumatycznym lepiej nie kombinowac tak jak mówią koledzy
Wiesz jak odkręc wiatrak i kontruj śrube.Srubą od magneta kontruj i odkręcaj wariator.Ja nawet nie musze kontrować
Zapraszam na forum:
http://skuter.c0.pl/index.php?ap=82
Możesz odkrecic oslone wentylatora ( po drugiej stronie od przelożenia napędu ), potem odkrecić sam wiatrak, wkręć 2 śrubki w miejsce gdzie jest przykręcony wiatrak ( na kole magnetycznym) miedzy śruby wlóż coś plaskiego ( tak żeby zablokować kolo magnetyczne). Z drugiej strony delikatnie i powoli próbuj popuścić śrube od wariatora tak żeby niczego nie uszkodzić.