facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 381 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Warsztat Motocyklowy

Odkręcenie wariatora

Sopel38 Romet 727

Próbuje jakoś odkręcic wariator w moim Romecie 727 bez użycia blokady wariatora. Czy może macie jakieś pomysły jak to zrobic?! Proszę o szybką odpowiedź.!


Dodaj odpowiedź

Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Odpowiedzi (11)

  • 2009-01-18 14:29:54

    !!!DZIĘKI ZA POMOC WSZYSTKIM!!!

  • 2009-01-18 14:29:25

    Udało mi się już wymienic wario na NARAKU HS-Higs Speed....Po prostu wsadziłem klucz między zębatke a śrubkę, walnąlem młotkiem w klucz i się odkręciło... Polecam ten wario dodaje super przyśpieszenie. :P

  • 2009-01-17 18:20:33

    to ja jeszcze cos dodam ja odkrecam w ten sposob ze jakas stara swiece z dlugim gwintem ucinalem elektrode wkrecalem ja do konca i jazda a slyszalem jeszcze o wkladaniu sznurka od recznego startera w kosiarce w cyl i tez tlok sie blokuje w piaggio nie mam z tym problemu bo mam inny przeciwtalerz

  • 2009-01-17 18:04:26

    Ja się nie bulwersuje tylko jak czytam te wasze pomysły to mnie chuj strzela bo jak się nie ma penumatyka albo blokady wariatora to się robi to zwykłym kluczem i młotkiem a nie wsadza niczego do koła magnesowego upierdolisz kabel pd cewki i się będziesz potem dziwił dlaczego nie ma świateł albo dlaczego iskra nagle zginęła

  • 2009-01-17 17:53:50

    A widze że jesteś z Opoczna to przyjedź do mnie to ci wymienie :P

  • 2009-01-17 17:53:04

    Bez użycia blokady ?? niewiem o co ci chodzi ale ja u siebie wariator raz w tygodniu odkecam . W wieć odkręcasz główną srube (penumatuka albo kuluczem i młotkiem ) potem zdejmuje taka mała czarna plastokowa obwódke sruby schodzi ci taka jakby zębatka i jest pasek zdejmujesz go i masz wariator ii tyle

  • 2009-01-17 17:52:34

    A ty macgap90 nie gadaj glupot bo podajemy tutaj przyklady jak odkrecic domowym sposobem jak nie masz dostepu np. do klucza pneumatycznego... Nie bulwersuj sie tak bo ci zylka pierdyknie! A po za tym jak dla ciebie kawalek plastiku jest polowa silnika to nie mamy o czym mowic :)

  • 2009-01-17 17:40:30

    Ja pierdole ale wy macie pomysły rozebrać pól silnika żeby wario zdjąć to trzeba być nie normalnym... odkręć to albo pneumatykiem albo weź klucz oczkowy włóż na śrubę i walnij młotkiem tylko w dobrą stronę i na pewno pójdzie

  • 2009-01-17 16:47:21

    najlepiej by było jak byś pojechał np do wulknizacji i odkrecił kluczem pneumatycznym lepiej nie kombinowac tak jak mówią koledzy

  • 2009-01-17 16:10:40

    Wiesz jak odkręc wiatrak i kontruj śrube.Srubą od magneta kontruj i odkręcaj wariator.Ja nawet nie musze kontrować

  • 2009-01-17 15:05:00

    Zapraszam na forum:
    http://skuter.c0.pl/index.php?ap=82
    Możesz odkrecic oslone wentylatora ( po drugiej stronie od przelożenia napędu ), potem odkrecić sam wiatrak, wkręć 2 śrubki w miejsce gdzie jest przykręcony wiatrak ( na kole magnetycznym) miedzy śruby wlóż coś plaskiego ( tak żeby zablokować kolo magnetyczne). Z drugiej strony delikatnie i powoli próbuj popuścić śrube od wariatora tak żeby niczego nie uszkodzić.

Losowe pojazdy

  • Aprilia RS 50
  • WFM M06
  • Opel Omega
  • Honda Accord
  • Kymco Super 8
  • Mercedes 190

Co robią kierowcy na PJ