no z tymi pytaniami to racja, ale co ma spręzyna do tego ? haha, nic nie da ? To chyba jej nie zakładałeś :PP koryguje moment obrotowy :PP może lekko zabrac z v-max ale nie koniecznie, Masek jest mocno napięty jak mówi kolega niżej, to powoduje że startuje z wysokich obrotów a wysokie obroty stanowią lepsze ruszenie :PP, szybszą reakcje na manetke gazu ma :PP
swieta racja - juz spotkalem sie na innym forum z pytaniem czy jak odkrece lusterka to czy szybciej bedzie jechal??????? ----- niektore pytania wymiataja , powoduja ze musze czasem sie napic.----- a tak do pytania kolegi-NIC TO NIE DA , co ma sprezyna do dynamiki silnika?
Nic to nie ma do cylindra.Co raz głupsze pytania wymyślacie tylko patrze kiedy ktoś napisze co da założenie lżejszej śrubki na wał.Pasek będzie bardziej napięty i będzie miał wyższe obroty i równe przyspieszenie
no z tymi pytaniami to racja, ale co ma spręzyna do tego ? haha, nic nie da ? To chyba jej nie zakładałeś :PP koryguje moment obrotowy :PP może lekko zabrac z v-max ale nie koniecznie, Masek jest mocno napięty jak mówi kolega niżej, to powoduje że startuje z wysokich obrotów a wysokie obroty stanowią lepsze ruszenie :PP, szybszą reakcje na manetke gazu ma :PP
swieta racja - juz spotkalem sie na innym forum z pytaniem czy jak odkrece lusterka to czy szybciej bedzie jechal??????? ----- niektore pytania wymiataja , powoduja ze musze czasem sie napic.----- a tak do pytania kolegi-NIC TO NIE DA , co ma sprezyna do dynamiki silnika?
Nic to nie ma do cylindra.Co raz głupsze pytania wymyślacie tylko patrze kiedy ktoś napisze co da założenie lżejszej śrubki na wał.Pasek będzie bardziej napięty i będzie miał wyższe obroty i równe przyspieszenie