Warsztat Motocyklowy
|
CEZET 350
|
Siemanko, mam taki problem z moją maszynką (CZ 350, 6V), gdyż nie miałem kontrolki ładowania, a akumulator siadał co 20 minut, wymieniłem regulator napięcia na nowy elektroniczny do Jawy 350 6V produkcji polskiej i wydawałoby się, że wszystko powinno być ok, ale niepokoi mnie fakt, że kontrolka RZADKO kiedy gaśnie, to znaczy, że na luzie, na wyższych obrotach czasem gaśnie, a czasem nie, a na biegach nie gaśnie wcale. Co to może być? Wszystko podłączone ok, aku nie siada, wszystko chodzi. Proszę o porady i pozdro dla fanów dwóch kółek :)
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
Obejżyj szczotki na prądnicy jak i komutator. Po za tym prądnica 6V ładuje dopiero od około 1800rpm, co nie wszyscy wiedzą. Dopiero przy alternatorze 12V montowanym w silnikach jawy350 typu 638 jak i silnikach 632 montowanych w CZ350 typu 472.6 ładowanie jest od 1000rpm. Zapraszam na forum www.jawacz.pl.
Pozdrawiam mechanik350