ja mam honde chłodzoną cieczą i żadne wężyki od wody nie idą do gaźnika jak pisze hipolfs,a chłodzone powietrzem też nie są złe i jeżeli stuningujesz silnik wystarczy że założysz odpowiedni wiatrak który lepiej chłodzi i jest git
Ja wziął bym lc lecz wiadomo jest więcej roboty np przy czyszczeniu gaźnika bo masz podłączone wężyki od wody do gaźnika szczerze sie zdziwiłem jak to zobaczyłem.Ale tak szybko jej nie zagrzejesz i podobno lc mocniejsze są
Chlodzony ciecza jest przewaznie drozszy ale lepszy. W upalne dni sprawuje sie bdb no i w dluzsze trase mozna bez problemu jezdzic. Co do chlodzonego powietrzem to daleko tym nie pojedziesz po co kilka dziesiat km musisz stawac i czekac az ochlodnie aby go nie przegrzac...gdy juz przegrzejsz to musisz kupic nowy cylek... Jezeli lubisz dlugie trasy i dlugo jezdzic na skucie bierz cieczaka lecz gdybys chcial sprobowac stuntu lub czegos podobnego to cieczak odpada. Jezeli nie jezdzisz duzo na skucie i w dlugie trase i chcesz troche zaszalec stuntem to bierz powietrzaka. :)
Ciecz jest lepszą metodą chłodzenia,lecz wcale nie znaczy że chłodzony powietrzem jest zły,także takim możesz pojechać gdzieś dalej.
ja mam honde chłodzoną cieczą i żadne wężyki od wody nie idą do gaźnika jak pisze hipolfs,a chłodzone powietrzem też nie są złe i jeżeli stuningujesz silnik wystarczy że założysz odpowiedni wiatrak który lepiej chłodzi i jest git
CIECZ !!!!!!!!!!!!!!! CHŁOPIE widze że miałes chińszczyzne , ja już swoją przegrzałem i zatarłem , a tu masz ZAJEBISTE CHŁODZENIE i TYLE POZDRO
Ja wziął bym lc lecz wiadomo jest więcej roboty np przy czyszczeniu gaźnika bo masz podłączone wężyki od wody do gaźnika szczerze sie zdziwiłem jak to zobaczyłem.Ale tak szybko jej nie zagrzejesz i podobno lc mocniejsze są
djdenniol- coś za coś nie :D | ja bym wzioł ciecz
Chlodzony ciecza jest przewaznie drozszy ale lepszy. W upalne dni sprawuje sie bdb no i w dluzsze trase mozna bez problemu jezdzic. Co do chlodzonego powietrzem to daleko tym nie pojedziesz po co kilka dziesiat km musisz stawac i czekac az ochlodnie aby go nie przegrzac...gdy juz przegrzejsz to musisz kupic nowy cylek... Jezeli lubisz dlugie trasy i dlugo jezdzic na skucie bierz cieczaka lecz gdybys chcial sprobowac stuntu lub czegos podobnego to cieczak odpada. Jezeli nie jezdzisz duzo na skucie i w dlugie trase i chcesz troche zaszalec stuntem to bierz powietrzaka. :)
ciecz lepiej chlodzi, nie zaleznie od warunkow (czy goraco, czy zimno), a powietrzem to dalej nie polecisz w upalne dni :P
Bierz chlodzony ciecza
tak jak kolega niżej, skuter w cieczy utrzymuję mniejszą temperaturę przez co ma trochę więcej mocy i mniej się zużywa
cieczą """""""""""" mniejsze zużycie elementów w razie przegrzania