Warsztat Motocyklowy
 |
Pomocy:)
|
mam moto honde nsr 50 (1991)
od jakiegoś czasu od 3 dni zaczeła mi stopniowo słabnąć, tracic moc i v-max;/;/;/ myślalem że to paliwo ale nie;/;/ dzisiaj poczyścilem pare części i zobaczyłem 2 usterki;/;/
w gaźniku są dwie dysze jedna większa druga mniejsza i ta mniejsza jest ubita;/;/;/ i nie wiem czy przez to może być problem z motorkiem;/;/ (zob. na zdjęciu)
druga usterka to chyba to (zob. na zdjęciu) nie wiem dokladnie czy to jest dobrze dlatego właśnie was się pytam:)
Proszę pomóżcie z góry thx:)
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
a gdzie ona dokladnie się znajduje????? i co trzeba rozebrać żeby tam się dostać????
Jak dymi to może być uszczelniacz na wale. Objawy takie jak opisujesz
cylinder i głowica odkręcona + sprawdzenie tłoku i piercieni;/;/;/ wszystko wporządku skręciłem wszystko w całość po izolowałem i dale H.j nie chce isć;/;/;/ malo mocy i v-max;/;/;/ może macie jeszxcze jakieś pomysły???
Może to przez olej w dozowniku bo strasznie mi dymi;/;/;/ może za dużo daje oleju do benzyny?????
a jeżelki nie to moze świeca????
wykręć świece przyloz palec do glowicfy(czyt tam gdzie sie swiece wkreca)
i jak wciąga palec to jest kompresja tak najłatwiej sprawdzić
a jak mam sprawdzć tą kompresje??? czym ???
sprężanie mieszanki paliwowo powietrznej w cylindrze robi się większe ciśnienie czyli kompresja
nie mam innej świecy;/;/;/ bo to są jakieś specjalne;/;/ ale ta świeca jest nowa...
ale wytłumaczy mi ktoś co to jest ta kompresja?????
Ta ubita dysza nie ma nic wspolnego. Membrana tez jest w porządku. Zmierz kompresje. Jak kompresja bedzie niska w tedy wez sie za demontaż cylindra. Poco na daremno rozbierac;]
a na innej świecy próbowałeś?bo to dziwne że tak nagle stracił moc..chyba że dałeś mu w piz.ę i przegrzał się,w takim wypadku może być przytarty tłok albo pierścienie,mogły powstać rysy i jest słaby
i na rezerwie i na normalnym:)
jest odetkany kranik:)
odkręcałeś kranik??może jest przytkany..sprawdź czy leci paliwo a potem rozgrzebuj cylinder
aha oki :) jutro zabieram się za cylinder i głowice + tłok i pierscienie:) ciekawe czy cos tam znajde;/;/;/
nie przez ubitą dyszę...przecież wcześniej dobrze chodził?zresztą to jest dysza wolnych obrotów