Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
najtaniej jak chcesz zyskac na dziewku to po prostu wytnij z koncowke. czyli jak masz taki duzy wylot to w srodku jest slomka taka to zrob do okola pare dziur i pozniej okraglym pilnikiem wypiluj to. pozdr
nie licz ze w 50ccm odczujesz przyrost mocy jak tłumi zmienisz, owszem, bedziesz mial takie wrażenie, ale tylko czysto słuchowe ;) "Tuningowych" tłumików tez sie zbytnio nie opłaca, przy tych silnikach identyczny efekt uzyskasz wawalając wszystko z oryginalnego. P.S. pisze sie tłumik, a nie tłumnik ;) pzdr
mam 2 jeden z nich to sportowy a drugi to orginalny MBK Booster wiencej iformacji pod numem tel 515-830-245
Wiem ze malo co daje ale mi własnie chodzi o dzwiek.
powiem ci tak w 4t tłumnik mało co daje moze tylko troche jak masz np cylinder ale tak to nic tylko iny dzwiek
najtaniej jak chcesz zyskac na dziewku to po prostu wytnij z koncowke. czyli jak masz taki duzy wylot to w srodku jest slomka taka to zrob do okola pare dziur i pozniej okraglym pilnikiem wypiluj to. pozdr
nie licz ze w 50ccm odczujesz przyrost mocy jak tłumi zmienisz, owszem, bedziesz mial takie wrażenie, ale tylko czysto słuchowe ;)
"Tuningowych" tłumików tez sie zbytnio nie opłaca, przy tych silnikach identyczny efekt uzyskasz wawalając wszystko z oryginalnego.
P.S. pisze sie tłumik, a nie tłumnik ;)
pzdr
mam 2 jeden z nich to sportowy a drugi to orginalny MBK Booster wiencej iformacji pod numem tel 515-830-245
Wiem ze malo co daje ale mi własnie chodzi o dzwiek.
powiem ci tak w 4t tłumnik mało co daje moze tylko troche jak masz np cylinder ale tak to nic tylko iny dzwiek