Warsztat Motocyklowy
|
Dziwna sprawa z malaguti f10
|
Siemka mam problem znów.Gdy jade sam skuter zapierdala jak powinine jak jade z kumplem to moton jedzie z 200m i gaśnie.Biore pod uwagę słabe pierścionki ale sam idzie dobrze więc nie wiem.I jak by ktoś wiedział to niech poda mi jak powinin być wyregulowana dawka powietrza o ile obrotów wykręcona z gaźńika śruba.Silnik minareli gaźnik dellorto 12mm prosze o pomoc.Bo mam zamiar go wymienić na tamahe rd 350 ale musze najpierw go zrobić by nie było wpadki na jeździe próbnej.Gaźnik czyściłem 4razy membran 2 razy mam nową pompke i filterek jes dłuższy ale to nie ma chyba znaczenia
Prosze pomóżcie może tkoś miał taki przypadek zawsze sobie radziłem z jego problemami teraz nie moge
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
Ale pod gorke tyo traci siłe jak jade np. 40km/h i daje do końca to zmula go.I to są najprędzej pierścionki tylko chciałem sie upewnić jak jeszcze macie pomysły piszcie
Wypierdó*l do gówno do rzeki !
Chłopaki ale mnie najbardziej ciekawi jak to jest że w jedna chodzi a w dwie nie chce?? przecież pierścienie jak by były padnięte to by i w jedna nie chodził!!
jezeli masz tlok luzny to nabank slaba kompresja wymien pierscienie nie jest to chyba duzy wydatek a wedlug mnie powinno byc lepiej
Cylinder mam jak nowy nie ma progu te pierścionki miały już lekki luźik.
Do macgap90 umiesz pocieszyć ludzi nie no zawsze z nim jeździłem i chodził oke.Cuiśnienie bym sprawdził ale nie mam przyrządu jedynie na palec ale nie wiem czy wejdźie.Miałem starą pompke co ciekła chodził oki założyłem nową i koniec jazdy we 2.Możwe już pierścienie sie djebały
oczywiscie glowica jesli nie ma sie tego sprzetu do pomiaru ;)
mozna tak ale ja preferuje sciagnac glowice nie ma z tym az tak duzej roboty
kompresje można sprawdzić bez rozbierania silnika
metoda nr1 specjalnym przyrządem
metoda nr 2 wsadzić palec w miejsce świecy i powoli naciskać kopstarter ciśnienie powinno być na tyle duże że będzie wypychać palec z głowicy
ja bym sprawdzil cylek sciagnij glowice i poruszaj lekko na boki tlokiem jak ma luz slaba kompresja i to jest przyczyna a jak nie ma luzu to nie mam pojecia :D
Gaźnik musisz wystroić konkretnie pod swój silnik a nie będzie to łatwe bo znam ten silnik już trochę :D bo mam taki sam a co do Twojego problemu to raczej nie jest wina ustawień gaźnika bo jak piszesz w jedna osobe jest ok. Może Twój sqter nie lubi Twojego kolegi?? i stwierdzil że nie będzie mu dupy woził ;)