facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 381 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Warsztat Motocyklowy

Dziwna sprawa z malaguti f10

hipolfs Malaguti F-10 50

Siemka mam problem znów.Gdy jade sam skuter zapierdala jak powinine jak jade z kumplem to moton jedzie z 200m i gaśnie.Biore pod uwagę słabe pierścionki ale sam idzie dobrze więc nie wiem.I jak by ktoś wiedział to niech poda mi jak powinin być wyregulowana dawka powietrza o ile obrotów wykręcona z gaźńika śruba.Silnik minareli gaźnik dellorto 12mm prosze o pomoc.Bo mam zamiar go wymienić na tamahe rd 350 ale musze najpierw go zrobić by nie było wpadki na jeździe próbnej.Gaźnik czyściłem 4razy membran 2 razy mam nową pompke i filterek jes dłuższy ale to nie ma chyba znaczenia Prosze pomóżcie może tkoś miał taki przypadek zawsze sobie radziłem z jego problemami teraz nie moge


Dodaj odpowiedź

Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Odpowiedzi (10)

  • 2009-01-21 16:54:50

    Ale pod gorke tyo traci siłe jak jade np. 40km/h i daje do końca to zmula go.I to są najprędzej pierścionki tylko chciałem sie upewnić jak jeszcze macie pomysły piszcie

  • 2009-01-13 18:55:21

    Wypierdó*l do gówno do rzeki !

  • 2009-01-06 17:08:32

    Chłopaki ale mnie najbardziej ciekawi jak to jest że w jedna chodzi a w dwie nie chce?? przecież pierścienie jak by były padnięte to by i w jedna nie chodził!!

  • 2009-01-04 21:43:10

    jezeli masz tlok luzny to nabank slaba kompresja wymien pierscienie nie jest to chyba duzy wydatek a wedlug mnie powinno byc lepiej

  • 2009-01-04 18:16:43

    Cylinder mam jak nowy nie ma progu te pierścionki miały już lekki luźik.

    Do macgap90 umiesz pocieszyć ludzi nie no zawsze z nim jeździłem i chodził oke.Cuiśnienie bym sprawdził ale nie mam przyrządu jedynie na palec ale nie wiem czy wejdźie.Miałem starą pompke co ciekła chodził oki założyłem nową i koniec jazdy we 2.Możwe już pierścienie sie djebały

  • 2009-01-03 23:45:54

    oczywiscie glowica jesli nie ma sie tego sprzetu do pomiaru ;)

  • 2009-01-03 23:45:02

    mozna tak ale ja preferuje sciagnac glowice nie ma z tym az tak duzej roboty

  • 2009-01-03 23:29:24

    kompresje można sprawdzić bez rozbierania silnika
    metoda nr1 specjalnym przyrządem
    metoda nr 2 wsadzić palec w miejsce świecy i powoli naciskać kopstarter ciśnienie powinno być na tyle duże że będzie wypychać palec z głowicy

  • 2009-01-03 22:59:05

    ja bym sprawdzil cylek sciagnij glowice i poruszaj lekko na boki tlokiem jak ma luz slaba kompresja i to jest przyczyna a jak nie ma luzu to nie mam pojecia :D

  • 2009-01-03 22:54:22

    Gaźnik musisz wystroić konkretnie pod swój silnik a nie będzie to łatwe bo znam ten silnik już trochę :D bo mam taki sam a co do Twojego problemu to raczej nie jest wina ustawień gaźnika bo jak piszesz w jedna osobe jest ok. Może Twój sqter nie lubi Twojego kolegi?? i stwierdzil że nie będzie mu dupy woził ;)

Losowe pojazdy

  • WSK 175
  • Longjia LJ50QT
  • Piaggio Zip
  • Wektor FD 150 MOTO-BI
  • Aprilia Af1 Replica 125
  • Lada 2103

Co robią kierowcy na PJ