Warsztat Motocyklowy
|
pomocy szybko
|
niedawno kupiłem cylinder +tłok pierscienie wszstko nowe o poj 60 i jak zapale to jak moto jest zimne to cos sobie tak dzwoni tak jakby cos ocos stukało lekko aa jak cylinder sie zagrzeje to idzie normalnie to przez to iz jest on nowy i jest na dotarciu ? jest to coliber a silnik na licencji hondy i jest zwykły cylek nie ma zaworow
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
poprostu kurwa wyszedł taki model co ma plastiki wyglad jak coliber a silnik 2t na licencji chondy i nazwa jego to monsun a na pj kurwa niema takiej katgori to dałem do colibera
W tytule napisałeś KINGWAY COLIBER więc kurwa jakim cudem to 2t jest??? Jeżeli nie chodzi o Coliberka to na przyszłość napisz o co ci dokładnie chodzi, to się chociaż ludzie z ciebie nie będą zlewać i nazywać cie kretynem.
Po 1 to nie jest 4t !!!! dlatego jak nie wiecie to sie nie wypowiadac jest to 2t
rozrząd, odwrotnie tłok, zawory...
LoL?? nie ma zaworów w 4t jeszcze nie widziałem takiego czegos.
Regulacja zaworów i powinno byc ok
Zawsze jak widze że chodzi o problem z chińskim skuterem to zaczynam się śmiać:) No ale... słyszałeś o czymś takim jak ustawieie zaworów?? Wiesz wogule co to takiego???
"jest to coliber a silnik na licencji hondy i jest zwykły cylek nie ma zaworow"
To Mnie Rozbroiłeś... Jak w 4t może nie być zaworów ;D A te dzwonienie to może być spowodowane odwrotnym założeniem tłoka.
jak w 4T może nie być zaworów to ty lepiej idź rowery naprawiać... z twoimi zdolnościami to mogłeś źle rozrząd ustawić i odwrotnie tłok założyć !!!
jeżeli to 2 suw i założyłbyś tłok strzałką do tyłu to połamałyby się pierścienie,bo po to jest ta strzałka żeby zamki pierścieni nie były w miejscu kanałów,zamki są tak umieszczone na tłoku że omijają kanały dlatego strzałka ma być w kierunku kanału wydechowego.W twoim wypadku może być tak,że podczas montażu złamałeś pierścień,albo są zbyt luźne w rowkach tłoka lub faktycznie założyłeś tłok strzałką do tyłu i pierścień się złamał,ale dzwonienie byłoby cały czas..stawiam na luźne pierścienie
4t bez zaworów? Weż nie cuduj musi mieć zawory a jak stuka to żle ustawione
nie powinno nic pukać,źle coś złożyłeś
jak to nie ma zaworów przecierz każdy 4t ma zawory a coliber to 4t
to chyba nie piescionki bo to taki dzwiek jakby tłok sobie lekko ocos klupał a wszstko jest ok chyba ze jezeli jest mozliwosci iz jak załozyłem tłok strzalką na odwrot zeby to był ten efekt ze tak stuka?
luzne pierscionki za małe szerokości to radzę ci tak po odpalenui na zimno jakieś 2km jechać bardzo bardzo spokojnie