Warsztat Motocyklowy
|
Kilka pytań
|
Moje pytania:
-czy gdy wyciągnę tą rurkę z filtra powietrza to będę musiała kupić większą dyszę paliwa?
-czy gdy wyciągnę tulejkę z wariatora (blokadę) to mój skuter będzie słabszy?
-czy jest jakaś blokada na sprzęgle?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
1) nie , ale będziesz musiała wytególować gaźnik
2)raczej nie, bo talerze wariatora będą mogły bardziej się zbliżyć, aprzez to pasek będzie chodził bardziej po zewnetrznej, ale spadku mocy nie powinnas odczuć
3)na sprzęgle nie ma ,bynajmniej u m,nie nie było. tam nie ma co blokować
Niektóre tulejki wariatora mają kołnierz który blokuje zmianę przełożenia i chcąc osiągnąć większą szybkość należy stoczyć ten kołnierz i założyć równą tulejkę.W sprzęgle można zmienić sprężynki o innych parametrach tak aby skuter ruszał z mniejszych obrotów silnika.Ściągnięcie rurki z filtra powietrza nic nie da,poza tym że będzie zasysać zapylone powietrze wprost z pod tylnego koła.
Wyjmij tą zwężke i jak bd sie dusił to zwiększ mu poziom paliwa na iglicy.Co do blokady na wario to na tulejce musi być zwykła metalowa podkładka ktora sie ściąga i po blokadzie.Kup dysze 80 filtr gąbke z mielocha za 65zł i bd dobrze
Hahahahahaahahahahah blokada na sprzęgle hahaha.Widze masz dość duże pojęcie.A jak wyciągniesz tulejke od wario to jak potem skecisz wario.I pasek bd tarł po frezach na wale.I dysze główną nie paliwa
dyszę główną"