najpierw grubszym papierem zrob tak zeby zadbych dziurek ani wzerow nie bylo i tak jak kolega nizej napisal wata stalowa jeszcze przetrzyj i na koniec pasta i filc ja filc zalozylem na trejzege na doze obroty niewiem cemu mowia zeby na malych obrotach to robic
domyślam się że chodzi o silnik aluminiowy więc pasta automax lub G3 szmata nie bardzo polecam z doświadczenia filc na wiertarce i pamiętaj o wolnych obrotach na koniec czystym filcem dla nadania odpowiedniego blysku.
pozdro
papier wodny 2000 potem pasta polerska a na konie fil ale nie koniecznie
najpierw grubszym papierem zrob tak zeby zadbych dziurek ani wzerow nie bylo i tak jak kolega nizej napisal wata stalowa jeszcze przetrzyj i na koniec pasta i filc ja filc zalozylem na trejzege na doze obroty niewiem cemu mowia zeby na malych obrotach to robic
Wata stalowa i lecisz ;) troche pasty
http://www.allegro.pl/item666477723_wata_stalowa_80_g.html
-papier
-pasta
-ci co sie tym zajmuja maja specjalne maszyny do polery
Najpierw wyczysc papierem 600 potem mozesz 1000 albo od razu przejsc do papieru 2000 i na koniec pasta z filcem.
domyślam się że chodzi o silnik aluminiowy więc pasta automax lub G3 szmata nie bardzo polecam z doświadczenia filc na wiertarce i pamiętaj o wolnych obrotach na koniec czystym filcem dla nadania odpowiedniego blysku.
pozdro
napluj na szmate i jedziesz