AStoczenie wariatora w rezultacie pasek wchodzi jeszcze wyżej daje jakieś 10km\h, najleoiej zamontować strumienice od samochody bo wysysa spaliny z cylka i daje ona lepsza reakcje na gaz lepszy nr itd: spalonawie głowicy o 1mm wieksza kompresja
swieca sportowa ? to gowno jest gorsza niz zwykla, jesli to 2T to zacznij od wydechu (byla limitowana edycja 4T) a potem kieruj sie tym http://www.scigacz.pl/Tuning,skutera,4103.html
ja bym zaczal od filtra powietrza i dyszy w gazniku, potem wydech, warior itd. tj. w linku
najpierw wydech to jest podstawa bez niego reszta tuningu noże być nieskuteczna później możesz zainwestować w lepszy wariator , zmienić mu świece na sportową , lepszy filtr powietrza , sportowy moduł zapłonowy , pozmieniać mu sprężynki na sprzęgle oraz zmienić sprężynę centralną ;p i wystarczy
AStoczenie wariatora w rezultacie pasek wchodzi jeszcze wyżej daje jakieś 10km\h, najleoiej zamontować strumienice od samochody bo wysysa spaliny z cylka i daje ona lepsza reakcje na gaz lepszy nr itd: spalonawie głowicy o 1mm wieksza kompresja
no własnie wiem ze wydech to dobra inwestycja ale droga...ale cos za cos...
do szytof no ja chciałbym jechać w granicach 80km/h
no właśnie :dysza,wario.filtr,wydech
swieca sportowa ? to gowno jest gorsza niz zwykla, jesli to 2T to zacznij od wydechu (byla limitowana edycja 4T) a potem kieruj sie tym http://www.scigacz.pl/Tuning,skutera,4103.html
ja bym zaczal od filtra powietrza i dyszy w gazniku, potem wydech, warior itd. tj. w linku
najpierw wydech to jest podstawa bez niego reszta tuningu noże być nieskuteczna później możesz zainwestować w lepszy wariator , zmienić mu świece na sportową , lepszy filtr powietrza , sportowy moduł zapłonowy , pozmieniać mu sprężynki na sprzęgle oraz zmienić sprężynę centralną ;p i wystarczy
do ilu konkretnie ? :)
Wariator moze na początek