tak jak kolega pisze ja jeszcze bym sprawdzi w filtrze powietrza ale predzej bedziesz mial w gazniku i wariatorze sprawdz czy pasek wzchodzi so konca wariatora
blokady sa zwykle w przekladni tulejka kolo wariatora w wydechu, krociec zablokowany, moduł dysza w gazniku czasem pakuja za lekkie albo za ciezkie rolki tez cos slyszalem ale moge sie mylic, no i to chyba najczestrze blokady wiec pomysl co masz odblokowane a co nie ;)
2T
to jest choper
nie znam sie na modelach a nie ptrzylem na foto ;p dlatego tak napisalem ;p
ehhh apka classic to czoperek a nie squt na wydechu moze byc,gaznik jeszcze
tak jak kolega pisze ja jeszcze bym sprawdzi w filtrze powietrza ale predzej bedziesz mial w gazniku i wariatorze sprawdz czy pasek wzchodzi so konca wariatora
jack15 jaki łeb aprilia classic 50 skuter tego nie było.Na wydechu albo zwiększ dawke paliwa na iglicy na kolejny poziom.V-max zależy tez od zębatek
widze ze moja odpowiedz nie potrzebna bo nie patrzylem na moto a mysalem ze to skuter ;P
jest to 4 sow cy 2 sow???
blokady sa zwykle w przekladni tulejka kolo wariatora w wydechu, krociec zablokowany, moduł dysza w gazniku czasem pakuja za lekkie albo za ciezkie rolki tez cos slyszalem ale moge sie mylic, no i to chyba najczestrze blokady wiec pomysl co masz odblokowane a co nie ;)