Warsztat Motocyklowy
|
Peugeot sv 50 Blokada
|
Witam mam problem z blokadą jedzie mi rowne 45 km nawet ani grama szybciej na prostej jedynei z górki i jak mam gaz i daje wicej to tylko slysze wieksze obroty ale i tak nie jedzie :) sprawdzalem tłumnik tą kiszke :) na gazniku tez nie ma podgladki we filtrze powietrza, nawet na wariatorze odkrecilem ale tam nie bylo zadnego pierscienie ale nei ejstem pewny bo tego talerza nie odkrecilem tylko widzialem ze nie ma pierscienie :) i jedynei nie wiem jak z modułem
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
ej ja nie wiem skuter mam peugeot sv 50 i mi on leci 55 co zrobić tak z blokad pomóżcie plis!!!!!!!!!!!!
Ja miałem sv i także szukałem w nim blokady. Wario, tlumik, gaźnik itp nic nie było (tłumik nawet przekłądałem) Wymieniłem moduł na tuningowy i także nic nie dało. Założyłem większą dysze i także nic oprócz większego spalania.
Motor oglądał nie jeden mechanik znający się na skuterach i nic.
Z tego co potem się dowiedziałem to najprawdopodobniej tak jest skonstruowany cylek że się bez wymiany na "tuningowy" nie obejdzie( chyba okno wydechowe było za nisko ale nie jestem pewien czy tylko okno wydechowe czy dolot też)
W sumie potem jeszcze wydedukowałem że możliwe że ma zrobiony taki myk jak w katanie a mianowicie blokada na przełożeniach...
Co jak co ale żadna inna 50ccm nie miał szans na przyśpieszenie a to by się zgadzało.
Ja sprzedałem sv i dałem sobie z tym spokój. Wiem że niektóre sv'ki latają po 70-75km/h na 50ccm. Możliwe że blokady zależały od kraju na które był produkowany. Mój był przywieziony z Niemiec.
A co do 105km/h to życzę powodzenia xD Zwłaszcza na kołach 10"
sr'ka na kołach 13 czuje się niepewnie przy 100km/h
Ale realnie myśląc. Jak wyciągniesz z tego sprzęta 70km/h to będzie zajebiście.
Pozdrawiam i mam nadzieje że pomogłem
Chłopaki a takie coś taki znajomy mi napsiał i co o tym sadzicie?
"krucciec ssacy do wymiany na tłumiku takie zwężenie jak odkręcisz tłumik od cylindra to widać to zwerzenie wybij je metalowym przedtem i młotkiem zmiana dysz na większe kumplowi brat sciągał z sv blokady leciała 105kmh ale poza tym wymienił rolki i sprężynę sprzęgła +30 i pasek kewlarowy blokady są w jak w kazdym innym skuterze trzeba mój brachol pracuje w salonie skutera peugeota i ten skuter jest zablokowany nietypowa patrz na wszystko uważnie a szczególnie na gaznik "
Nie ma tu żadnej osoby ktory mial peugeota sv i scignol blokadE?
a jak nie masz klucza pneumatycznego to musisz kombinować tylko bądz ostrożny ja na przykład zacisnąłem talerz paskiem klinowym i jakoś to odkręciłem pozdro
heh.... odkręć wariator bo tak nie zobaczysz założonej tulejki. też tak miałem. dopiero zobaczyłem jak rozkręciłem. tylko do tego jest najlepszy klucz pneumatyczny żeby zerwać śrubę bo inaczej połamiesz te skrzydełka na wariatorze. Pozdro ^^
no to zmien dysze w gaźniku na większą a na wario raczej na pewno jest blokada odkręc talerz i sie upewnij