Warsztat Motocyklowy
|
Moduł nsr.
|
Witam.
Mam problem z modułem zapłonowym.
Kiedyś przeczytałem na takim forum że można odblokować moduł zapłonowy znajduję się on z tyłu nsr pod siedzeniem. Więc znalazłem go i trzeba było taki drucik przeciąć więc przeciołem i o tej pory sie problemy zaczeły nie chciała zaplić . Musiałem zmieniać kable zapaliła pojechałem sie przejechać nagle zgasła i nie było iskra okazało sie ze się spalił moduł. Kupiłem drugi używany założyłem drucik też przeciołem podpiąłem kable i faja odpaliła normlanie i śmigałem cały dzień.. Nagle pogoda się zmieniła więc 2 tyg stała nsr. Po 2 tyg chciałem pośmigać bo ciepło się zrobiło odpaliła pojechałem już jestem jakies 8km od domu nagle coś zauważyłem że coś szwankuję nsr jak jechałem dodałem gazu to tak jak by nie wiem iskre straciła na 1sek takie coś jak by przerywać zaczeła przy dodaniu gazu. No i po chwili buuu zgasła. Dobrze ze przy drodze jakiś warsztat był poszedłem sprawdzam swiece nie ma iskry. :( i nie wiem z jakiego powodu mi sie to stało. ;/
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
Lepiej kup CI626 ale będziesz musiał wtyczkę przerobić.
Który moduł kupić CI626 czy CI572 Jest jakaś różnica ? z tego co wiem to chyba w 572 nie ma wejścia na kabel od kontrolki ze stopki.
Powiem tak, odłącz ten moduł tv124 i przekręć to kółko na pozycję max, przetestuj a się przekonasz.
A zmiana tv-124 na tv-78 to duża różnica jest w mocy ? Opłaca sie zmieniać moduł.. ?
Nie ma potrzeby robić zdj. ten cycek taki wystający na kółku wskazuje na max, tu masz mój filmik jak to w crm działa http://pl.youtube.com/watch?v=ZpkXzmFfaSM&fmt=18
MAm prozbę czy mógłby mi ktoś strzelić fotkę jak ktoś ma tv-78 jak jest otwarty na maxa chodzi mi o fotke silniczka koło filtra. Jak coś to na gg 5747062
Eee... to masz raczej dobrą wersje jak są 2 moduły złe :D Jest możliwość, że problem nie leży w przerobionym module, a w instalacji. Jak masz możliwość to sprawdź swój moduł w innej nsr może nie jest spalony. Jak kupisz CI626 to musisz chyba wtyczkę przerobić bo kable są pozamieniane.
Mam tv-124 teraz kupie zapłonowy CI626 tylko sie martwię jak znowu go spali :((
Może ktoś wymienił w niej cylinder, te wersje B na Szwajcarię właśnie standardowo miały CI626A, a od rc valve tv78 czyli dobry, co do prędkości to ja na swojej CRM jechałem licznikowa 140 a na gps był 125 :D a kumpla co ma JC22B robię na przyśpieszenie jak chcę.
No tak tylko ja mam moduł jakoś CI369 i kazda JC22B taki ma ;/ Nie wiewm jakim cudem nie osiągne 28km jak juz jechałem 145kmh i to nie było max jeszcze. A CI626 były seryjnie nie blokowane z tego co wiem.
Pewnie zrobiłeś coś takiego? http://picasaweb.google.pl/ukaszkoziol/CRM#5274095669346201954 Teoretycznie powinno działać. Pozwoliłem sobie popatrzeć na twoją NSR i widzę, że masz taki sam model jak mój kumpel. Standardowo powinieneś mieć moduł CI626A tam wystarczyło odłączyć ten pomarańczowy kabel. Poza tym twoja NSR nigdy nie osiągnie 28KM z prostego powodu, masz cylinder z mniejszymi kanałami http://picasaweb.google.pl/ukaszkoziol/CRM#5274099818324643042
słuchaj modulu sie nie odblokuje kto ci takie glup[oty nagadal nie rub z siebie amatora kwasnych jablek musisz kupic modul odblokowany ja w nsr mam wsdzystkie odblokowane
Moduł CI639 to taki drucik przecinałem co jest w srodku w module trzeba było dziurkę wyżłobić i tam był taki drucik jak jego sie przetnie to daje kopa i mi dało przyśpieszenie ale znowu nie wiem czego sie spalił ;/ JAkos cały dzien jezdziłem i nic postała 2tyg i sie spalił ;/
LOL, 2 razy zepsuć w ten sam sposób :D Słuchaj dalej ludzi którzy gadają głupoty na forach bo myślą, że się coś znają to będziesz tak wychodził. Podaj lepiej oznaczenie modułu jaki masz i jaki miałeś oraz kolor kabla który przeciąłeś.
Jeszcze dodam że jestem pewny nie do końca ale to napewno moduł się dalej spalił. Tak jak wcześniej miałem. Ale nadal nie wiem z jakiego powodu. ;/