Możliwe, że dlatego, że masz go po tuningu to pęka bo nie wytrzymuje obciążenia.
Podobną sytuację miałem w simsonie. Poddałem go sporemu tuningowi tak, że kręcił zabójcze obroty i przy gwałtownym ruszaniu, albo coś w tym stylu gdy obciążałem silnik zrywał mi kliny na magnecie;/ Szły jedne za drugim;/ Później dorobiłem sobie sam i teraz jest git. Ogólnie to byś musiał wymienić na mocniejszy o ile masz go po tuningu, bo jeżeli nie to nie wiem....
Kup jakiś wzmacniany albo kevlarowy. POlecam kevlar Malossi. Troche kosztuje, ale warto. Mam jeszcze dwa pytanka. Skuter jest po jakims tuningu? Pęka tak sma z siebie, czy jak jedizesz szybciej, gdy palisz laczka, czy cos w tym rodzaju? Poprostu napisz w jakich sytuacjach pęka. Pozdrawiam
problem masz z korektorem momentu obrotowego miałem to samo musisz nowy albo używany korektor kupić narx.
Możesz mieć kanciate rolki lub wytarte bardzo mocno
Możliwe, że dlatego, że masz go po tuningu to pęka bo nie wytrzymuje obciążenia.
Podobną sytuację miałem w simsonie. Poddałem go sporemu tuningowi tak, że kręcił zabójcze obroty i przy gwałtownym ruszaniu, albo coś w tym stylu gdy obciążałem silnik zrywał mi kliny na magnecie;/ Szły jedne za drugim;/ Później dorobiłem sobie sam i teraz jest git. Ogólnie to byś musiał wymienić na mocniejszy o ile masz go po tuningu, bo jeżeli nie to nie wiem....
Kup jakiś wzmacniany albo kevlarowy. POlecam kevlar Malossi. Troche kosztuje, ale warto. Mam jeszcze dwa pytanka. Skuter jest po jakims tuningu? Pęka tak sma z siebie, czy jak jedizesz szybciej, gdy palisz laczka, czy cos w tym rodzaju? Poprostu napisz w jakich sytuacjach pęka. Pozdrawiam
albo zły rozmiar masz
albo żle skręcony ( najlepiej ktoś doświadczony żeby wymieniał )
albo szerokość paska
pozdro :D