Warsztat Motocyklowy
|
60/4 czy trzeba zmieniać wał?
|
Witam.Chcę w moim simku s50 dorobić dwa dodatkowe kanały płuczące i zrobić szlif na 60ccm.Wał mam dobry,na łożyskach nie ma żadnych luzów,wiem że jak się przerabia na 60ccm i wał jest w dobrym stanie to nie trzeba go zmieniać ale jak dochodzą jeszcze 4 płuki to jak będzie ? jest konieczna wymiana wału?
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
pfyy zal jesteś głupszy niż ustawa przewiduje haahah twoim zdaniem to zalezy od cięzkości tłoka ale żall cieciu nawet nie wiesz podstawowych informacji na temat mechaniki I Z CZYM DO LUDZI IDZIESZ BUHAAH wystarczy zobaczyć jak ja tuningowałęm sobie cylindry a ty gówno dojechane 50/2ccm żalll
Jestem zdania Klimasa. Również uważam, że temat można zamknąć bo to do niczego nie prowadzi.
Ludzie nie za łakomo z tymi wypowiedziami.Dobrze wiemy jaka jest jakość tych "sportowych wałów" za 100zł i o tym nie ma co dyskutować.Ja dowiedziałem się swoje tak że temat możemy zamknąć
A więc nie masz się już jak bronić to robisz co możesz. Właśnie wyszła twoja widze na wierzch... Co tak naprawdę umiesz a co jest ściemą.
Pozdro;p
nie czytam nawet tych twoich wypowiedz bo za głupi jesteś i głupot nie bede czytal ahahah żalllllll na całego
azl ci ahhahahaah że jestes taki tępy
a żalll cioto żallll
aaa żal dupe scika
pfyy gdzie tak napisałeś bihaha w innym temacie czy trzena wymieniac wał ciot
A no przepraszam, zapomniałem jeszcze dołożyć SPORTOWY korbowód, SPORTOWY wał hahahaha. Ty lepiej sobie SPORTOWY mózg zamontuj bo ten stary to już taki zwykły oryginał buhahaha no pochawal sie teraz ty swoją wiedzą słucham:D
A taki napis "sportowy" w tytule aukcji z allegro to taki chwyt marketingowy, żeby takie dzieci jak ty łapały się na to i jarały - towar lepiej schodzi, napalony gówniaż który myśli, że jak założyc SPORTOWĄ buhaha dyszę 0,72, do tego SPORTOWE naklejki:D, dołoży jeszcze SPORTOWY cylinder 60ccm ( 58ccm, made in almot, z małymi i źle rozmieszczonymi kanałami buhaha) no i oczywiście SPORTOWĄ zębatkę to będzie mu sim 150km/h leciał:D (na aukcjach pisze 100, ale taki dzieciak będzie taki zjarany, że sobie 50km/h dołoży:D)
Brak słów... Niestety takich dzieci jest coraz więcej...
Gdzie ja tak napisałem?? Skopiuj mi tu i powiedz gdzie ja tak napisałem:P Wzmacniane są, czyli wykonane z innego stopu, ale sportowych nie ma xD ja nie znam takiego słowa jak sportowy haha, takich słow to tylko używają pseude tjunerzy którzy się gównio znają... I ty się do nich zaliczasz... Korba może być tylko i wyłącznie tak wzmacniana, że jest wykonana z innego - lepszego stopu i polerowana i tyle czopie... Wałów też nie ma sportowych, bo one się różnią, że są wyważane pod inneg tłoki... Wałe od silnika 5000ccm ile sobie tam chcesz może nie wytrzymać takich obrotów jakie może wytrzymać poczciwy wał DDR 50ccm, ponieważ wystarczy, że w korbę dasz porządne łożysko (np. INA), pozostałe C3 lub C4 w zależności to jakiego silnika również porządnej firmy (m.in. KOYO, FAG, SKF czy inne), wypolerowac korbę i już silnik możesz kręcić na niemiłosierne obroty i ciul mu sie stanie... Co mi jeszcze powiesz o swoich sporotwych według ciebie części??:D Zatkało?? Treaz ty się cieciu wykaż a nie używaj słów dla ciebie nie przeznaczonych, za które dostałbyś wpierdol od tatausia.... Widąc od razu, że gówniaż z ciebie i jesteś mocny tylko w gębie w necie... Ciekawy jestem jaki jesteś w realu... Napewno byś tak nie podskakiwał.
a i dlaczego zmieniasz temat co prawda w oczy szczypie że sie nie znasz buahahahah cytuje ciebie; (HAHAHA CZY SĄ WOGULE WZMACNINE KORBOWODY AHAH)
pfyy prosze pana na to trzeba miev wygląd frajeerze tak ty swoja mopinie wyraziłeś zale zła cieciu malinowy to ja z tobą nie bede sie kłycił bo nie ruszam gówna wiesz bym cie zgasiłale gówno sie nie pali
Ja już powiedziałem, że z idiotą się kłucił nie będę... Jeżeli masz coś do mnei to zapraszam zobaczymy jak będziesz wtedy śpiewał, czy ośle cielaku, czy proszę Pana... Ja swoją opinię wyraziłem - autor już wie co zrobić.
WIELKI ZNAWCA SIE ZNALZAŁ CO MA DOJECHANĄ 50CCM
weź sie schwoaj to ty nie wiedziałęs OSLE ZE SA SPORTOWE KORBOWODY AHAHAH ZALL... A SPORTOWE WAŁY DAJĘ CIELAKU OBROTY ALE Z CIEBIE FRAJER A CYLE SAM PRZERABIAŁĘM TY BYŚ NAWET NIE WIEDZIAŁ CZY OD STRONY WYDECHU CZY OD STRONY GAŹNIKA NAWIERCIĆ KANAŁY BUHEEH CIELAKU ŻAL... JESZZCE SIE KŁUCI ŻE NIE AM KORBOWODÓ W WZMACNINYCH ALE Z CIEBIE ZJEBANE DZIECKO...
Taa i co myślisz, że jak sobie dasz nowy wał to będzie lepiej na wyższych obrottach?? Po jakiego huja debilu wymieniać wał i wydawać kasę no powiedz po jakiego huja?? Czyż nie wystarczy zmienić łożysk?? Wszystkie obecnie sprzedawane wału nie umywają się do DDR-a... Ale ty wiesz lepiej... Ok zostań sobie w swoim świecie SPORTOWYCH hehe wałów, korbowodów itp... :P:P:P Ja sobie zrobię wypełniacze na wał i będę miał sporotwy wedłog ramba niżej :D Wypoleruję sobie korbę i będę miał sporotowy korbowód:D Nakleję sobie naklejki mocy i będę miał 5KM więcej:D Ajj nie będę się z debilem kłócił bo jeszcze musisz się duuuużo nauczyć...:P
P.S Na twój silnik nawet nie patrzę bo nie to się liczy, gotowca może sobie każdy down założyć któremu tatuś wykłada całą sumę... xD
jak ty awet nie wiesz ze są sportowe gorbowody żall... mi iciebie
wystarcxzy tylko popatrzyć na nasze simy i porównac moją pojemnośc z twoja i powiedzieć w tedy kto ma wiecej racji
możemy pogafdać pfyy z takim osłem ie rozmawiam jak widac w wszystkich tematak daje porade i są dobre a nie tak jak ty dzieciaku
jaki ty kurwa upośledzony jesteś mathius kurwa takiedy pierdolnietego debila jeszzce nie widziałęm to nie chodzi cieciu o cięzkość tłoku tylko o obroty i o wieksza moc ale tty kurwa tepy jesteś a przy 60/4 simek wykreca dużo wiesze
Dobra koledzy bez kłótni.Z waszych wypowiedzi wynika iż nie jest konieczna wymiana wału jeśli łożyska są ok,wał też nie ma luzów
Ty Rambo niżej, gdzie ja Ci napisałem coś o sportowych wałach?? sportowy wał , po drugie Ty czopie jeden a co w 60/4 tłok się zmienia na inny cięższy?? Jak nie to co za przeproszeniem pierdolisz, że do 60ccm nie trzeba a do 60/4 trzeba?? 60/4 będzie tylko kręcił wyższe obroty i tyle ośle jeden. Co za tym idzie trzeba wymienić łożyska na jakieś lepsze napisałem niżej. Co dalej "znafco" będziesz się kłocił?? Zdobądż coś więcej wiedzy to możemy pogadać
Mathismu sam jestes czop do s 50 nie ma sportowych wałów ale przy 60/4 juz trzeba jak by miał zwykła 60 to nie jak nie wiesz to sie nie udzielaj ale to prawda ze w s50 sa silniejsze wały niż w s51
Nie doczytałem, że do S50. Wał nigdy w życiu Ci nie pierdyknie z dnia na dzień. On się zużywa powoli i to się zużywają lożyska nic więcej:P Także ja nie rozumiem niektórych wypowiedzi niżej... Właśnie widze jak co niektórzy się znają... Wał się zmienia tylko po zmianie pojemności na więkzą, ponieważ tam są cięższe tłoki i wał musi być inaczej wyważony. Tłok w 50 i 60ccm waży prawie tyle samo więc wału się czopy nie zmienia... Chyba, że masz już wypracowany z luzami to wtedy nowy albo regeneracja starego.
Dokładnie tak jak piszesz KARWAN60.Wypełniaczy nie zrobię bo w wale od s50 się nie da.Wał jest zdrowy,łożyska też gdyż nie mają najmniejszego luzu,a od remontu przejechałem ok 5 tyś km.
Ja na 60 cmm mam oryginalny DDR po przebiegu 15 tyś od nowości i smiga elegancko. Jak masz dobry wał to zostaw.
A ty Kaban jesteś pierdolnięty -.- jesli już wał ma się rozwalić to wyrabia się stopniowo i nic gwałtownie nie pierdolnie. A po za tym Klimas nie ma nic do stracenia jeśli wał się wybije to zmieni go później będzie juz kilkaset km do przodu. Przecież wymiana wału to 2 godziny roboty ;)
mozesz zostawić ale nawed po regeneracji ci nie wytrzyma mwięcej niz poł rok uwiem bo miałęm taki cyl
mozesz nie wymieniac, ale potem nie placz, ze Ci pierdolnał ;)
ja bym radzil wymienic
mathius o cos ci chodzi przeciez napisalem ze jak ma ddr to niech zostawi
No słuchaj tych znafców niżej.... Jeszcze zależy na jaki wał chcesz zmienić, nie myśl nawet o S70 on jest wyważony pod inny, cięższy tłok 70ccm. NIE MA lepszego wału jak oryginalny DDR, żaden MZA made in tajwan nie doruwnuje oryginalnemu DDR-owi. Także tak jak mówie, jak masz w dobrym stanie to tylko łozyska zmienić na jakieś porządne (SKF, FAG, KOYO czy inne C3) i śmigać, możesz też wypełniacze dorobić i jest miodzio.
60/4 w s50 no niewiem czy da rade. 50/4 tak. Co do wału jak masz w dobrym stanie ddr to nie musisz wymieniac
Myśle że troche kilometrów pociągniesz i ten wał ci troche posłuży, ale ja na twojm miejscu bym zainwestował w nowy wał.