Ja 3 dni temu miałem szlif we swoim pegaso i zapłaciłem 60 bo mam dojścia , ale nie wiem czy nie lepiej ci kupić cały komplet bo w Romecie szlif możne być droższy od cylindra . Sprawdź pierścienie bo mogą być starte , jeśli są to tylko groszowe sprawy wymienić 2 pierścieniu lub więcej ok 20-50 zł więcej na pewno nie kosztują . Zakładam że z tymi pierścieniami jest problem bo po dużym przebiegu lub za mocnego korzystania z motoru mogły się po prostu zetrzeć .
z tego co wiem to sie lepij już opłaca do takiego motorka kupić nowy zestaw naprawczy bo sam szlif wyjdzie drożej :) (teraz szlif kosztuje coś w granicach 90 zł)
Jeśli wymieniasz pierścienie i robisz szlif to musisz wymienic tłok ponieważ stary jest już dotarty i za bardzo Ci to nie pójdzie , albo kup specjalny preparat do uszczelniania silników lecz to da Ci krótki efekt
a przez to skuter może mi nie odpalić?
Ja 3 dni temu miałem szlif we swoim pegaso i zapłaciłem 60 bo mam dojścia , ale nie wiem czy nie lepiej ci kupić cały komplet bo w Romecie szlif możne być droższy od cylindra . Sprawdź pierścienie bo mogą być starte , jeśli są to tylko groszowe sprawy wymienić 2 pierścieniu lub więcej ok 20-50 zł więcej na pewno nie kosztują . Zakładam że z tymi pierścieniami jest problem bo po dużym przebiegu lub za mocnego korzystania z motoru mogły się po prostu zetrzeć .
z tego co wiem to sie lepij już opłaca do takiego motorka kupić nowy zestaw naprawczy bo sam szlif wyjdzie drożej :) (teraz szlif kosztuje coś w granicach 90 zł)
a ile tak średnio kosztuje szlif?
A co on Ci chrzani o kupowaniu nowego cylindra przecież jak zrobisz szlif to cylinder będzie jak nowy
Jeśli wymieniasz pierścienie i robisz szlif to musisz wymienic tłok ponieważ stary jest już dotarty i za bardzo Ci to nie pójdzie , albo kup specjalny preparat do uszczelniania silników lecz to da Ci krótki efekt
thx zobaczę;)
szlif + pierścienie lub kup same pierścienie, a jeśli jest bardzo zajechany to cały cylinder, ale pewnie szlif wystarczy