facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 391 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Warsztat Motocyklowy

jawa 350 ts uszcz labiryntowe

rogos Jawa TS 350 Twin Sport

Witam wszystkich. Mam parę pytań odnośnie uszczelnienia labiryntu. W jaki sposób może dojść do uszkodzenia owego uszczelnienia i jak już się uszkodzi to jakie są objawy? Pytam z tego względu, bo wał był niedawno ( ok 500km temu ) regenerowany ( i cały remont silnika był robiony ) a silnk ma dziwne objawy. Gdy jest zimny odpala bez problemu bystro wchodzi na obroty i ma siłe. Po przejechaniu ok 0,5 km traci siłe max obroty jakie osiągnie to 1000 obr/min przy maksymalnie otwartej przepustnicy a jak zgaśnie to jest problem go uruchomić. Ostygnie i znów jest dobrze na ok 0,5 km. I jest jeszcze jedna rzecz jaką zaóważyłem, w momencie jak sie ściągnie gażnik przyłoży sie rękę do wlotu ( w miejsce gażnika ) i kopnie starterem to raz zasysa powietrze a raz jakby wydmuchiwało. Czy to może być objaw rozszczelnienia labiryntu? Czekam na pomoc i z góry dziękuje.


Dodaj odpowiedź

Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Odpowiedzi (2)

  • 2011-08-30 20:30:09

    Jwśli chodzi o gaźnik jest wszystko w porządku, wszędzie są powkładane uszczelki, był czyszczony, gotowany w occie, przedmuchiwany kompresorem.Cylindry są równo ustawione.Jeśli chodzi o uszczelnienie wału to symeringi były włożone nowe, klocek między karterami był posmarowany silikonem. Pod cylindry była włożona uszczelka, między kartery była włożona uszczelka posmarowana hermetykiem.


    A teraz ujawniły się nowe objawy nie da się już uruchomic z kopniaka ani na popych, dopiero jak traktoerm go ciągałem to przełanywał ale dość sybko gasł(minuta może dwie), pracował równo na oba cylindry.

    Ja jestem już ZIELONY jak trawa na wiosne i nie mam już żadnych pomysłów co może mu dolegać. Prosze pomóżcie.

  • 2011-08-30 17:00:11

    Jak jest labirynt wydymany to na zimnym nie chce palić i nie można jeździć na niskich obrotach, a na ciepłym powinien palić. Kolego to jest dwusuów, bez zaworów i normalne, że raz dmucha raz ssie. Jak się rozgrzeje to gdzieś masz nieszczelność. Uszczelnij dobrze łączenie gaźnik-cylindry, być może czoło wału ale podejrzewał bym nieszczelnośc w układzie zasilania, ale to powinny obroty z początku rosnąć i powinien głupieć.

Losowe pojazdy

  • Piaggio Typhoon 50
  • WFM M06
  • BMW 3
  • Romet Pony M301
  • Yamaha Aerox 50
  • Moto Magnus Solatio

Co robią kierowcy na PJ