Warsztat Motocyklowy
|
jawa 350 ts uszcz labiryntowe
rogos Jawa TS 350 Twin Sport
|
Witam wszystkich. Mam parę pytań odnośnie uszczelnienia labiryntu. W jaki sposób może dojść do uszkodzenia owego uszczelnienia i jak już się uszkodzi to jakie są objawy? Pytam z tego względu, bo wał był niedawno ( ok 500km temu ) regenerowany ( i cały remont silnika był robiony ) a silnk ma dziwne objawy. Gdy jest zimny odpala bez problemu bystro wchodzi na obroty i ma siłe. Po przejechaniu ok 0,5 km traci siłe max obroty jakie osiągnie to 1000 obr/min przy maksymalnie otwartej przepustnicy a jak zgaśnie to jest problem go uruchomić. Ostygnie i znów jest dobrze na ok 0,5 km. I jest jeszcze jedna rzecz jaką zaóważyłem, w momencie jak sie ściągnie gażnik przyłoży sie rękę do wlotu ( w miejsce gażnika ) i kopnie starterem to raz zasysa powietrze a raz jakby wydmuchiwało. Czy to może być objaw rozszczelnienia labiryntu? Czekam na pomoc i z góry dziękuje.
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
Jwśli chodzi o gaźnik jest wszystko w porządku, wszędzie są powkładane uszczelki, był czyszczony, gotowany w occie, przedmuchiwany kompresorem.Cylindry są równo ustawione.Jeśli chodzi o uszczelnienie wału to symeringi były włożone nowe, klocek między karterami był posmarowany silikonem. Pod cylindry była włożona uszczelka, między kartery była włożona uszczelka posmarowana hermetykiem.
A teraz ujawniły się nowe objawy nie da się już uruchomic z kopniaka ani na popych, dopiero jak traktoerm go ciągałem to przełanywał ale dość sybko gasł(minuta może dwie), pracował równo na oba cylindry.
Ja jestem już ZIELONY jak trawa na wiosne i nie mam już żadnych pomysłów co może mu dolegać. Prosze pomóżcie.
Jak jest labirynt wydymany to na zimnym nie chce palić i nie można jeździć na niskich obrotach, a na ciepłym powinien palić. Kolego to jest dwusuów, bez zaworów i normalne, że raz dmucha raz ssie. Jak się rozgrzeje to gdzieś masz nieszczelność. Uszczelnij dobrze łączenie gaźnik-cylindry, być może czoło wału ale podejrzewał bym nieszczelnośc w układzie zasilania, ale to powinny obroty z początku rosnąć i powinien głupieć.