ci co mówią ,że CBR 125 to główno to niech się w głowę pukną.Ciekawe pod jakim względem?? to jest 4T i pali 2.5l/100km a nie tak jak 2T 125 8 i to czasem braknie, a do tego pierdzą .owszem jeśli kogos stać na paliwo do 2T i lubi śmierdzieć olejem to niech cobie kupi tą RS czy NSR i spokuj , ale bez takich komentarzy,że "CBR 125 to główno "!! co do zwiększenia mocy : 1)
sport wydech razem z korektorem (w orginalnym jest katalizator który zmniejsza przelot)
2)jakiś lepszy stożek, dysze lub cały gaźnik
3)podobno pojawiły się zestawy 160ccm 4 zaworowe ale to jest nie srawdzona informacja
wolał bym jęczenie 2t niż brak mocy w 4t. Z tuningiem będzie problem bo to w miarę świeży motor i nie ma do niego cześć. Proponował bym zorientowanie się w blokadach.
Wkurwiają mnie tacy ludzie jak BombaRS... że masz RS to kozaczysz... ja nie chciałem.. wole przejechac więcej bez awari i stracić połowe albo mniej na paliwo... i słuchac super basu a nie jęczenia 2T...
z tego co koledzy piszą że zmiana tłumika to szczerze wydaje mi się że w czterosuwie tłumik nie ma większego znaczenia...
Gaźnik możesz zmienić ale najpierw spróbuj od jakiegoś stożkowego filtra powietrza "polini" i większej dyszy ;P
ci co mówią ,że CBR 125 to główno to niech się w głowę pukną.Ciekawe pod jakim względem?? to jest 4T i pali 2.5l/100km a nie tak jak 2T 125 8 i to czasem braknie, a do tego pierdzą .owszem jeśli kogos stać na paliwo do 2T i lubi śmierdzieć olejem to niech cobie kupi tą RS czy NSR i spokuj , ale bez takich komentarzy,że "CBR 125 to główno "!! co do zwiększenia mocy : 1)
sport wydech razem z korektorem (w orginalnym jest katalizator który zmniejsza przelot)
2)jakiś lepszy stożek, dysze lub cały gaźnik
3)podobno pojawiły się zestawy 160ccm 4 zaworowe ale to jest nie srawdzona informacja
tylko, że Bomba bierze sobie ciebie jak chce... ja tam w małych pojemnościach jestem 100 % za 2T .
wolał bym jęczenie 2t niż brak mocy w 4t. Z tuningiem będzie problem bo to w miarę świeży motor i nie ma do niego cześć. Proponował bym zorientowanie się w blokadach.
Wkurwiają mnie tacy ludzie jak BombaRS... że masz RS to kozaczysz... ja nie chciałem.. wole przejechac więcej bez awari i stracić połowe albo mniej na paliwo... i słuchac super basu a nie jęczenia 2T...
Dokładnie jak mówił "BombaRS" z tym rowerem nic się nie da zrobić !!!!!! Po co to kupować, ja się przekonałem ze to jest wielka porażka.
Zaczyna mnie wkurwiać to pj nie podoba się temat to nie pisz...a nie przechwalasz się
hehe, tak xD
Wyjeb to do rzeki kurwa po chuj to kupywałes jak wiedziałeś że to słabe gówno
z tego co koledzy piszą że zmiana tłumika to szczerze wydaje mi się że w czterosuwie tłumik nie ma większego znaczenia...
Gaźnik możesz zmienić ale najpierw spróbuj od jakiegoś stożkowego filtra powietrza "polini" i większej dyszy ;P
zalezy do czego, jak do stuntu to : zębatka duuuuuuuuża krótki tłumiczek ale sport jakiejś super firmy i gaźnik z dużym prześwitem:D
wydech,gaźnik,zębatki :D