Warsztat Motocyklowy
|
Problem z silnikiem..
|
Miałem założony cylinder 70, i nie miała mocy. Kupilem zestaw cylinder 50 tłok i pierścienie, bo chciałem zrobić na dozownik normalnie i wgl.. I nie pali na rozrusznik po wymianie. A jak już odpaliła po dłuższym bieganiu to dziwne obroty miała, i ciężko sie wkręcała. Gdy spadały obroty musiałem kręcić prawie na maksa manetkążeby nie zgasła, ale i tak cięzko łapała. Slaba jest niesamowicie.. co to może być ? Gaźnik ?
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
no ok, ale co tam jest do regulacji ? jedna śrubka od obrotów, nic więcej. jest tam jakaś regulacja jeszcze przepływu czy co ?
tak moglo lapac lewe powietrze przyczym te obroty byly dziwne lecz i tak po naprawie czeka regulacja gaznika przy zmianie cylindra z 70 na 50
Sprawdziłem gaźnik, był czyściutki . ale okazało sie co innego.. przy mocowaniu krućca było pęknięcie. Odłamało sie mocowanie na śrube, zamierzam to skleić. czy to mogł być powód ? mogło łapać powietrze ?
skoro raz 70 masz raz 50 do gaźnik na 100% bo regulacja zupełnie inna
niestety podróba.. bo na lepszy nie było funduszy
przeczyść wyreguluj gaznik.. bo za malo paliwa podaje.
kupiles orginalny cylinder czy jakas podrube bo jak podrube to puchnie cylek i tlok
gazik to by mało benzyny dawał, mozliwe ze masz zabrudzony gazik, filtr paliwa benzyny, mozesz masz juz łozyska na wala wyrobione