Nigdy nie wymieniałem uszczelniaczy akurat w takim motocyklu ale we wszystkich jest podobnie więc ja bym zrobił to tak: demontujesz koło i wszystkie elementy niezbędne do wyjęcia lag, jak masz już wyjęte lagi to wylewasz z nich olej i zabierasz się za uszczelniacze czyli zdejmujesz ta zewnętrzną gumę i patrzysz co jest pod;) powinno być tam jakieś zabezpieczenie etc. rozkładasz lag na 2 części, wymieniasz uszczelniacze sprawdzasz czy wszystko jest ok, składasz, zalewasz odpowiednią ilością oleju i ganiasz. Nie potrafię dokładnie napisać co i jak bo już prawdę mówiąc nie pamiętam jak to robiłem w aprili.. ale napewno to nic trudnego. Śmiało rozkręcaj i próbuj.:)
Nigdy nie wymieniałem uszczelniaczy akurat w takim motocyklu ale we wszystkich jest podobnie więc ja bym zrobił to tak: demontujesz koło i wszystkie elementy niezbędne do wyjęcia lag, jak masz już wyjęte lagi to wylewasz z nich olej i zabierasz się za uszczelniacze czyli zdejmujesz ta zewnętrzną gumę i patrzysz co jest pod;) powinno być tam jakieś zabezpieczenie etc. rozkładasz lag na 2 części, wymieniasz uszczelniacze sprawdzasz czy wszystko jest ok, składasz, zalewasz odpowiednią ilością oleju i ganiasz. Nie potrafię dokładnie napisać co i jak bo już prawdę mówiąc nie pamiętam jak to robiłem w aprili.. ale napewno to nic trudnego. Śmiało rozkręcaj i próbuj.:)