Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
Pojemność/il. cylindrów:0234 / 2 Średnica/skok tłoka: 53 / 53 [mm] Oktan/ilość suwów: 91 / 4 Luz zaworowy - ssanie: 0,06-0,10 [mm] Luz zaworowy - wydech: 0,06-0,10 [mm] Kompresja: 11,2 [bar] Rezystancja pierwotna cewki zapłonowej: 0,1-0,3 [Ohm] Rezystancja wtórna cewki zapłonowej: 2800-3400 [Ohm] Rezystancja nadajnika indukcyjnego: 50-170 [Ohm] Bazowe wyprzedzenie zapłonu: 10/1400 [KW/min-1] Statyczne wyprzedzenie zapłonu: 25/3000 [KW/mm] Świece: NGKCR6HSA Szczelina: NGKCR6HSA Gaźnik: KEIHIN VE37 Typ gaźnika: VE37 Liczba wolnych obrotów: 1300-1500 [obr./min] Dysza główna: 105 Śruba mieszanki podstawowej: 2 [obr.] Poziom pływaka: 18,5 [mm] Maksymalne napięcie ładowania: 16/5000 [A/min-1] Napięcie regulatora: 13,5-14/5000 [V/min-1] Akumulator: YTX7L-BS Olej silnikowy: 10W/40 [SAE] Olej silnikowy: SG [API] Olej silnikowy z filtrem: 1,5 [l] Widełki: 234/234 [ml] Luz łańcucha: 20-30 [mm] Opona przednia: 3,00-18 47P Opona tylna: 130/90-15 66P Moment dokręcenia głowicy silnika: 23 [Nm] Moment dokręcenia pokrywy zaworowej: 10 [Nm] Nieco więcej danych znalazłem.
Pojemność/il. cylindrów:0234 / 2
Średnica/skok tłoka: 53 / 53 [mm]
Oktan/ilość suwów: 91 / 4
Luz zaworowy - ssanie: 0,06-0,10 [mm]
Luz zaworowy - wydech: 0,06-0,10 [mm]
Kompresja: 11,2 [bar]
Rezystancja pierwotna cewki zapłonowej: 0,1-0,3 [Ohm]
Rezystancja wtórna cewki zapłonowej: 2800-3400 [Ohm]
Rezystancja nadajnika indukcyjnego: 50-170 [Ohm]
Bazowe wyprzedzenie zapłonu: 10/1400 [KW/min-1]
Statyczne wyprzedzenie zapłonu: 25/3000 [KW/mm]
Świece: NGKCR6HSA
Szczelina: NGKCR6HSA
Gaźnik: KEIHIN VE37
Typ gaźnika: VE37
Liczba wolnych obrotów: 1300-1500 [obr./min]
Dysza główna: 105
Śruba mieszanki podstawowej: 2 [obr.]
Poziom pływaka: 18,5 [mm]
Maksymalne napięcie ładowania: 16/5000 [A/min-1]
Napięcie regulatora: 13,5-14/5000 [V/min-1]
Akumulator: YTX7L-BS
Olej silnikowy: 10W/40 [SAE]
Olej silnikowy: SG [API]
Olej silnikowy z filtrem: 1,5 [l]
Widełki: 234/234 [ml]
Luz łańcucha: 20-30 [mm]
Opona przednia: 3,00-18 47P
Opona tylna: 130/90-15 66P
Moment dokręcenia głowicy silnika: 23 [Nm]
Moment dokręcenia pokrywy zaworowej: 10 [Nm]
Nieco więcej danych znalazłem.