Warsztat Motocyklowy
|
mz etz wielki problem
|
Mam problem z moją etką gdyż miałem w niej oryginalny gaźnik 30n3 i jeździła na nim ale nie miała wolnych obrotów i nie chciała się bujac na 5 pomyślałem że lepiej będzie jak włożę mu n2 lecz na nim ma wolne obroty ale wogole nie chce jechac muli przy
6-7 tys dodaje że mam powietrze wkręcone na maksa i i tak jest lepiej jak odkręcę czasami się zdarza że strzeli ogniem z tłumika sprawdzałem już chyba wszystko co sie da przestawiałem zapłoon regulowałem przerywacz bawiłem się elektryką naprawdę nie wiem co się dzieje jeżeli coś wiecie na ten temat proszę o jakieś podpowiedzi z góry dzięki
pozdro
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
najlepiej założyć 30n3 sprawny gaźnik( nie nowy bo to szajs) albo pomyśl o bingu około 400zł ale będziesz miał obroty i nie będzie nic muliło, no i spalanie niskie
hmm raczej rozregulowany zaplon masz jak strzela z rury