Warsztat Motocyklowy
|
CZ 350
|
Siemanko! Mam problem nie mam pojęcia jak zdjąć wirnik ? Ktoś wie - odpowiedz.
PS. silnik cezetowski 23km (wole napisać bo nie wiem czy jest różnica pomiędzy tym silnikiem a jawa 350 28km )
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
Dawid P ma racje
Ja nie wiem jak się ściąga wirnik bo ja po prostu łapię i ciągnę do siebie i chodzi ;D a na serio to jak był zapieczony to śrubę w czop wału i ściągacz. można też od tyłu podważyć, opierając coś o karter ;)
Pewnie jak 9/10 ludzi myślisz, że wszystkie motocykle Typu 638 to są TS.
Od razu Cię wyprowadzę z błędu, model TS to była Jawa 350 Typu 638-1 i silnik też jest typu 638 i jest montowany we wszystkich podtypach 638 tj. 638-0 , 638-1 i 638-5 i na pewno nie ma on 28 koni, a niecałe 26 km.
Silniki 634 i 632 mają 23km
CZ 350 za wiele nie mówi to po pierwsze bo :
CZ 350 ma 2 silniki, a mianowicie Typu 634 a dokładnie to 634-1 wykonany tak samo jak 633 ( Jawa 633 Bizon ) i to jest 6V montowany w Cezetach 472, 472.3, 472.4 i 472.5 , ma też silnik typu 632-200 , taki jak w Jawie Typu 632 , jest to 12V montowany w Cezecie 472.6
Silników Jawa 350 było od groma i ciut ciut ale żaden nie miał 28km
wkręcić śrubę m8 aż odejdzie od walu sam
śruba oczywiście M8 (na klucz13)
Musisz najpierw odkręcić krzywkę i w wirnik wkręcić śrubę, do momentu aż oprze się o koniec wału, potem dokręcić jeszcze pół obrotu i puknąć młotkiem w łeb śruby, wirnik powinien puścić.