facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 381 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Warsztat Motocyklowy

Nowy cylinder 80cccm POMOCY

ZZVCN1 Barton GTR

Witam wczoraj poskladalem nowa 80ccm3 do 4t wszystko ladnie pieknie, rozrzad zawory ustawione dobrze. Ale skuter praktycznie wogole nie ma kompresji :( Prosze o pomoc bo juz nie wiem co to moze byc, rozbieralem cylinder patrzylem na tlok pierscienie wszystko ok . A skuter i tak nie odpala a magnetem mozne reka krecic bez wiekszego oporu .Prosze o pomoc bd bardzo wdzieczny


Dodaj odpowiedź

Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Odpowiedzi (9)

  • 2011-02-20 21:36:37

    sierscienie sie ustawia zamkami co 120* wzgledem siebie. zrob tak. next. sprawdz luz zaworowy. szczelnosc. zdejmij glowice i wlej nafty w kanaly. ewentualnie benzyny. nic nie ma prawa sie przesaczyc spod zaworow. oczywiscie jak sa zamkniete. dokladnie ustaw rozrzad. i musi dzialac

  • 2011-02-19 20:24:35

    moze te tulejki ci sie zaklepaly gdzies?

  • 2011-02-19 18:26:22

    takie same ustawienia tloka wzgledem glowicy IN do gory, wszystko ok

  • 2011-02-19 18:02:54

    Zależy jaki w zestawie miałeś tłok? do głowicy standartowej czy tuningowej? różnią się tym że jeden ma wklęsłe denko a drugi wypukłe z podtoczeniem na zawory.

  • 2011-02-19 17:34:09

    ustawilem pierscienie, skladalem na uszczelkach juz naprawde nie mam pojecia co to moze byc. Ide poźniej do garazu jeszcze sie z tym pobawic

  • 2011-02-19 16:04:41

    aha i pierscienie ustawia sie tak zeby ich łączenie nie bylo w jednej lini

  • 2011-02-19 16:02:41

    po pierwsze nie sklada sie na silikonie,po drugie uszczelka pod glowica jest w polowie metalowa a w polowie z tworzywa,a uszczelke pod cylinder mozna wyciac nawet ze zwyklej dektury(nie falistej)bo tam tylko uszczelnia przed wyciekiem oleju i tez bez silikonu.moze za daleko wkreciles korki regulacji zaworow i nie zamyka wylotowego,kiedys kupilem takie korki bo oberwaly sie kolniezyki z oringami i gwint na nich byl o kilka zwoi za dlugi wiec trzeba bylo przyszlifowac zeby nie dotykaly zaworów,pozdrawiam.

  • 2011-02-19 14:41:14

    no jak by tu nie patrzeć to cylinder z głowicą niespasowany spróbuj wziąść kartonik czysty i śgiągnąć głowice posmaruj lekko olejem wkoło cylek i głowice (otwór) i złóż delikatnie po rozłożeniu bedziesz widział co jest nie tak a i dowiedz sie jaka tam ma być uszczelka bo może być miedziana albo "papierkowa"

  • 2011-02-19 14:15:58

    dałeś uszczelki? na czym składałeś na silikonie?

Losowe pojazdy

  • Honda NSR 125
  • Ford Focus
  • Romet Komar
  • Ford Mondeo
  • Fiat 126
  • Kingway Ibis

Co robią kierowcy na PJ