wiesz no na kujawskim mozesz jezdzic ale bez urzywanie sprzegla bo inaczej sie zapiecze na tarczach a to jest tak ze im mam leprzy olej tym mozesz dluzej stac na sprzegle bez przegrzewania oleju bo masz sprzeglo mogle tarcza trze o tarcze i sie olej nawet potrafi zagotowac przy tarczach ok 250 stopni :) a im masz leprzy olej tym mniej sie zapieka na tarczach wiec krotko i na temat im leprzy tym lepiej :P
Maxior94 kujawskiego to nalej do swojej jawy albo to chińczyka a nie do wysilonego rotaxa123 z mokrym sprzęgłem które. NAlej przekładniowego oleju renomowanego producenta(nie musi być specjalnie drogi np. lotos) i zmieniaj przy normalnym użytkowaniu przynajmniej co sezon, to zapewni bezproblemową eksploatację. Zasada jest taka że jeżeli stac Cie było na motocykl to na płyny eksploatacyjne też Cie musi być stać. Pozdrawiam.
Wszelkiego rodzaju oleje przekładniowe hipol,lotos,shell,mobil,motul itp.Jakie chcesz parametry mają zbliżone. I nic się nie stanie chodzi to tylko o to by skrzynia miała smarowanie.
Możesz nawet kujawskiego czy mineralnego wlać kumpel miał w cbr125 i jeździ na mineralnym już od 3 lat i nic
Dokładnie tak jak kolega niżej napisał.
Motul 10w-40 sam taki stosuje do mojego motoru i moge go polecic:)
Nie słuchaj debili! Żadnych oleji kujawskich!
Nalej TRANSOIL Motul Expert 10W-40
80w90 czyli typowo do przekładni.
mixol orlenowski ;]
wiesz no na kujawskim mozesz jezdzic ale bez urzywanie sprzegla bo inaczej sie zapiecze na tarczach a to jest tak ze im mam leprzy olej tym mozesz dluzej stac na sprzegle bez przegrzewania oleju bo masz sprzeglo mogle tarcza trze o tarcze i sie olej nawet potrafi zagotowac przy tarczach ok 250 stopni :) a im masz leprzy olej tym mniej sie zapieka na tarczach wiec krotko i na temat im leprzy tym lepiej :P
kup dobry olej a nie słchaj tych osłów co pierd.olą ze na kujawskim bedzie jezdzilo.Kup dobry olej czym drozszy tym lepszy
Maxior94 kujawskiego to nalej do swojej jawy albo to chińczyka a nie do wysilonego rotaxa123 z mokrym sprzęgłem które. NAlej przekładniowego oleju renomowanego producenta(nie musi być specjalnie drogi np. lotos) i zmieniaj przy normalnym użytkowaniu przynajmniej co sezon, to zapewni bezproblemową eksploatację. Zasada jest taka że jeżeli stac Cie było na motocykl to na płyny eksploatacyjne też Cie musi być stać. Pozdrawiam.
Wszelkiego rodzaju oleje przekładniowe hipol,lotos,shell,mobil,motul itp.Jakie chcesz parametry mają zbliżone. I nic się nie stanie chodzi to tylko o to by skrzynia miała smarowanie.
Możesz nawet kujawskiego czy mineralnego wlać kumpel miał w cbr125 i jeździ na mineralnym już od 3 lat i nic