Warsztat Motocyklowy
|
Kompresja
|
Mam kinga 50 i obniżoną kompresje i odnośnie tego mam pytanie czy pusty tłumik może być tego przyczyną? Chciałem dodać że przez 3500 tyś jeździłem bez zmiany oleju i chce się upewnić czy wystarczy zmiana tłumika czy nowy cylinder? Prosze o pilną odpowiedz
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
zdejmij glowice zobacz czy uszczelka jest cala jezeli jest cala to mozesz zrzucic cylinder zobaczyc jak z pierscionkami sprawa wyglda jezeli do wymiany a cyl jest dobry (bez progu i rys) to mozesz wymienic same pierscionki ale i tak nie bedize mial takiej kompresji jak na nowym musisz sprawdzic lozyska korby czy nie sa juz wyrobiony i czy nie ma luzow na boki i gora dol lekki gora dol moze byc na koncu lapiac na samym koncu korby moze byc ok 0.7 mm a gora dol nie moze byc wg jezeli masz luzy i mozliwosc daj wal do zregenerowania albo kup nowy wymien wymien uszczelniacze i uszczelki pod cylem pod glowica zobacz wa jakim stanie jest glowica ale powinno byc ok :P troche sie rozpisalem ale raczej pomoglem powodzenia w naprawie :)
ja mam 7,5 tyś i jeszcze by pojeździł ale go sprzedaje i musze zrobic remoncik
hehe moj chopper na orginalnym cylindrze wytrzymał 3 tys
Kinder: hehe napisałeś to w śmieszny sposób, "jeśli na niebieski to czeka Cię remont".
Po czym sądzisz że ma obniżoną kompresję?
Tłumik niema nic do tego. Sądzę po tej marce że zbliża się remont jak pisał "kinder".
albo uszczelka tak jak kolega niżej mówi , albo pierścienie .
na jaki kolor Ci kopci po odpaleniu ? (ważne) , jeżeli na niebiesko to czeka Cię remont.
to może byc uszczelka pod głowicą jak tracisz kompresje
tłumik niema z tym nic wspólnego