facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 391 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Warsztat Motocyklowy

Suzuki RG 80

Patryk Suzuki RG 80

Witam wszystkich mam kilka problemów z moim suzuki: 1.Podczas docierania spalił około 1l na 10km to chyba trochę za dużo co może być nie tak ??? 2.jak wyregulować dokładnie gaźnik??? bo motor ma jakieś takie nie różne obroty i wgl. 3.Gdzie są blokady i jak je odblokować bo motor kręci do 9 tyś. bardzo łatwo a potem skazówka nagle staje przy 9 tyś. więc mi się wydaje ze jest jakaś elektryczna blokada ale nie wiem gdzie jest. Proszę o dokładne odpowiedzi Dzięki z góry


Dodaj odpowiedź

Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Odpowiedzi (9)

  • 2011-02-06 19:35:56

    tijoss czy cdi to jest moduł zapłonowy ??? jeśli tak to rg nie ma modułu

  • 2011-02-04 16:10:34

    tijoss pod bakiem nie ma żadnej kostki bo było wszystko rozbierane i robiona elektryka może jest na magnecie ale nie wiem dokładnie czy na pewno

  • 2011-02-03 14:46:45

    Mam dt 80. silnik jest ten sam co w rg. co do gaznika ci nie pomoge, bo sam jeszcze w nim nic nie robilem. jedna blokada to Cdi. Mala czarna kostka pod bakiem. nalezy tam zlutowac 2 styki.(znajdziesz wszystko w google) Druga blokada to koncówka tlumika. po odblokowaniu silnik spokojnie kreci do 12 tys, a moc jest znacznie wieksza ;DD

  • 2011-02-02 16:11:41

    A tłumik ma od 125 to i jest wyczyszczony i wątpie zeby plokwał bo bez niego patrzyłem i jest tak samo

  • 2011-02-02 16:10:58

    Widzę ze za dużo mi nie pomogliście :/

  • 2011-02-01 16:54:13

    rg nie ma żądnych blokat..
    zasyfiony wydech ewentualnie trzeba przerobic filtr powietrza...
    zapraszam na for rg rg80.xx.pl tam sie wsyztskiego dowiesz...

  • 2011-02-01 14:51:37

    Gaźnik jest dokładnie wyczyszczony bo motorek był po remącie a jak go mam wyregulować według??? "serwisówki" tylko nie wiem co to jest proszę o dokładniejsze odpowiedzi a motorem możne dokręcić do 12 tyś. tylko jest blokada wiem to na pewno tylko nie wiem gdzie.A najlepiej proszę o opisanie dokładnie krok po kroku jak go wyregulować bo już się męczę z nim długi czas i nie mogę go ustawić dobrze.Proszę o dokładne odpowiedzi.

  • 2011-01-31 20:40:58

    rahim ma racje jesli zle go wyregulowałas sapalnie bedzie inne:) a obroty po prstu m,oze takie miac na maxa

  • 2011-01-31 20:35:27

    Wszystko stoi po winie gaźnika.Wyreguluj go według serwisówki a początkowo dokładnie wyczyść.

Losowe pojazdy

  • Keeway F-act
  • Honda CRX
  • Romet Ogar 200
  • Opel Calibra
  • Gilera DNA
  • Gilera DNA

Co robią kierowcy na PJ