Będzie on wtedy słabszy i we dwie osoby lub pod większe górki będą problemy. Opłaca się go założyć jeśli się zwiększa pojemność ale do serii to nie polecam
Jak Dasz kosz sprzegłowy s70 do seryjnej s51 to bedzie prędkość wyższa ale niby będzie sie wolniej rozpędzał i licznik cie nie będzie kłamał.A jakbyś zamienił zębatki łańcucha to będzie.Niektórzy nie polecają tego do seryjnej 50-tki... mówią ze ma być mocniejszy cylinder. Przełożenie kosza sprzęgłowego tuningowego jest 62z(kosz) 21z(zębatka) więc ono jest lepsze.
Będzie on wtedy słabszy i we dwie osoby lub pod większe górki będą problemy. Opłaca się go założyć jeśli się zwiększa pojemność ale do serii to nie polecam
Jak Dasz kosz sprzegłowy s70 do seryjnej s51 to bedzie prędkość wyższa ale niby będzie sie wolniej rozpędzał i licznik cie nie będzie kłamał.A jakbyś zamienił zębatki łańcucha to będzie.Niektórzy nie polecają tego do seryjnej 50-tki... mówią ze ma być mocniejszy cylinder. Przełożenie kosza sprzęgłowego tuningowego jest 62z(kosz) 21z(zębatka) więc ono jest lepsze.
Nic w tym się nie grzebie, przełożenie zmieniasz przy zębatkach napędu.
i które przełożenie było by lepsze 65z(kosz) 20z (zębatka) cz 62z(kosz) 21z (zębatka) mi sie wydaje ze to drugie, ale nie jestem pewien.
a Jeszcze się chcę dowiedzieć jakie przełożenie ma kosz sprzęgłowy i zębatka w simsonie S51