Warsztat Motocyklowy
|
yz sx itp
|
mam pytanie czemu w tych silnikach 2t 125 i 250 tak szybko sie tloki zuzywaja ?? bo wiem ze w ktm co okolo 50 mth czym to jest spowodowane i czy mozna jakos temu zaradzic nawet kosztem mocy
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
Jeśli macie krytykować a nie pomagać to won.Chłopak tylko pyta!
Tłoki się szybko zużywają poniewarz te motory chodzą w trudnych warunkach, wysokich obrotach.Zależy jak będziesz docierał motocykl, tłok wtedy może dłużej pochodzić jeśli wszystko jest ładnie spasowane.
W 2t występują tuleje żeliwne i nicasil(mniej się grzeje, można na nim użyć 4-6).
Możesz dać cylinder do tulejowania tam Ci wstawią żeliwna tuleje i po sprawie... Ja tak zrobiłem Cylinder 160ccm Polini Do rotaxa 123.
no wlasnie utrata mocy !!tu chodzi o moc po pierwsze
po rugie nicasil jest odporny na wieksze temperatury !!
po trzecie zuzywanie sie cylindra tlokow to jest wydatek na czym firma moze zarobic !!!a o to chyba chodzic Crossy nowki z salonu sa pozbawionegwarancji !! aby mozna bylo na nich zarobic na zmianie cylindrow i tlokow czaisz ?
to czemu nie stosuje sie tulei z zeliwa jak to bylo robione kiedys rozumiem ze moze byc utrata mocy itp ale przeciez bedzie sie to wszystko wolniej zuzywalo
chyba nie znasz sie na 2t :) pozatym cylindry sa teraz z tulejami nicasilowmi ktory sie wyciera i trzeba zmieniac tloki bo motor traci moc
no kurwa nie o to pytam wiem jak dziala 2t 4t benzyna i diesel bo oprocz diesla sam skladalem takie silniki wiece niepierdolcie mi ale sa przeciez 2t gdzie tloki sie wymienia raz na np 2 sezony a w tym co 30 mth i nierozumiem czemu tak jest sa tak miekkie pierscienie czy co
kolejny twój idiotyczny temat
Znasz zasadę działania silnika dwusuwowego w ogóle ?