Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
Rozcinasz tłumik, wycągasz lejek itp. następnie spawasz.
wczysc go bo na bank masz juz troche nagaru i go przewierc sam tłumik :) od wylotu spalin a jak by ci jeszcze nie psowało to w tłumiku zrób sobie duzki lub wgl kup sporotwy
wygląda na to ze na tym tłumiku nie ma blokad ale mozesz spróbować rozwiercić troche tam gdzie podchodzi do cylindra
czyli co, wybebeszyć go całkiem ?? przecież to nie jest 4T. a słyszałem że 2T musi mieć jakiś opór i komorę sprężania
tam nie ma żadnych blaszek, przynajmniej u mnie nie było. rozetnij to wszystko sie okaze
a jak rozetnę, to z kąd będę wiedział która blaszka to blokada ?
rozetnij to zobaczysz
Cały tłumik jest blokadą.
Rozcinasz tłumik, wycągasz lejek itp. następnie spawasz.
wczysc go bo na bank masz juz troche nagaru i go przewierc sam tłumik :) od wylotu spalin a jak by ci jeszcze nie psowało to w tłumiku zrób sobie duzki lub wgl kup sporotwy
wygląda na to ze na tym tłumiku nie ma blokad ale mozesz spróbować rozwiercić troche tam gdzie podchodzi do cylindra
czyli co, wybebeszyć go całkiem ?? przecież to nie jest 4T. a słyszałem że 2T musi mieć jakiś opór i komorę sprężania
tam nie ma żadnych blaszek, przynajmniej u mnie nie było. rozetnij to wszystko sie okaze
a jak rozetnę, to z kąd będę wiedział która blaszka to blokada ?
rozetnij to zobaczysz
Cały tłumik jest blokadą.