Zdaję się że masz taki sam silnik jak w chopperku 50, ogarze 900 itd. tak??
Jeśli tak, to zacznij najpierw od modułu zapłonowego. Trzeba wymienić go na odblokowany np. taki - > http://moto.allegro.pl/item541242768_nowy_modul_zaplonowy_odblokowany_king_los_atv.html
Motorek dzięki temu bedzie sie wkrecal na wyzsze obroty i co za tym idzie szybciej jechał ;)
Jest też blokada na krućcu ssacym i na tłumiku polegające na rozwierceniu.
Lecz ja ich nie sciagalem.
napewno moduł musisz odblokowac albo kupic odblokowany . i mozesz miec na gazniku .lub krucću ssacym i tłumiku .tak jak kolega nizej pisał
Zdaję się że masz taki sam silnik jak w chopperku 50, ogarze 900 itd. tak??
Jeśli tak, to zacznij najpierw od modułu zapłonowego. Trzeba wymienić go na odblokowany np. taki - > http://moto.allegro.pl/item541242768_nowy_modul_zaplonowy_odblokowany_king_los_atv.html
Motorek dzięki temu bedzie sie wkrecal na wyzsze obroty i co za tym idzie szybciej jechał ;)
Jest też blokada na krućcu ssacym i na tłumiku polegające na rozwierceniu.
Lecz ja ich nie sciagalem.