Dyfuzor to podstawa on da ci ze 40do60%mocy więcej ale silnik na żywotności nie skorzysta,potem daj mniejszą zębatke przy silniku bo przy dyfuzorze zmaleje moc w dolnym zakresie obrotów i zmiana zębatki da to że będzie ciągnąć równo od dołu a dyfuzor doda koni i obrotów a pozostałe czynności kture podał (nightwish)też nie zaszkodzą.
Po pierwsze takich motocykli się nie tuninguje bo ich szkoda i specjalnie mają niższą moc bo przy większej długo nie pochodzą.
Po 2 w dwusuwie nie wybebesza sie tłumika bo daje gorsze rezultaty niż zakładamy bo rośnie spalanie i zmienia się mapa mocy ;P
a jeśli już chcesz mieć więcej tej MOCY to wyrównaj pasowanie kanału do karteru , tj. wyrównaj progi i wypoleruj kanały przelotowe.
Wypoleruj tłok, splanuj głowicę ale nie za wiele, wydłuż dolot mieszanki, załóż lepszy filtr powietrza, przytnij kolanko tak żeby rura wchodziła kawałek do tłumika. I zrób wypełniacze w wale
O podkowach i poprawkach kanałów nie będę już pisał bo i tak tego nie zrobisz a po 2 dobrze nie pamiętam
Dyfuzor to podstawa on da ci ze 40do60%mocy więcej ale silnik na żywotności nie skorzysta,potem daj mniejszą zębatke przy silniku bo przy dyfuzorze zmaleje moc w dolnym zakresie obrotów i zmiana zębatki da to że będzie ciągnąć równo od dołu a dyfuzor doda koni i obrotów a pozostałe czynności kture podał (nightwish)też nie zaszkodzą.
Po pierwsze takich motocykli się nie tuninguje bo ich szkoda i specjalnie mają niższą moc bo przy większej długo nie pochodzą.
Po 2 w dwusuwie nie wybebesza sie tłumika bo daje gorsze rezultaty niż zakładamy bo rośnie spalanie i zmienia się mapa mocy ;P
a jeśli już chcesz mieć więcej tej MOCY to wyrównaj pasowanie kanału do karteru , tj. wyrównaj progi i wypoleruj kanały przelotowe.
Wypoleruj tłok, splanuj głowicę ale nie za wiele, wydłuż dolot mieszanki, załóż lepszy filtr powietrza, przytnij kolanko tak żeby rura wchodziła kawałek do tłumika. I zrób wypełniacze w wale
O podkowach i poprawkach kanałów nie będę już pisał bo i tak tego nie zrobisz a po 2 dobrze nie pamiętam