facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 381 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Warsztat Motocyklowy

Cylinder 75 cm Kymco Nexxon

darioone Kymco Activ 50

Zwracam się do wszystkich uzytkowników motorowerów z silnikiem o "leżącym" cylindrze (czyli Activ,Nexxon,Ogar 900 i innych) o poradę.Mam zamiar kupić do mojego Nexxona większy cylinder (70-75 ccm).Proszę napiszcie na jakich cylindrach jeżdzicie,jaki cylinder polecacie a jakich "wynalazków" mam unikać.Z góry dziękuję za jakąkolwiek podpowiedż.


Dodaj odpowiedź

Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Odpowiedzi (6)

  • 2010-08-13 17:20:16

    No jak macie mi tak doradzać to podziękować tylko!Znalazłem niestety same "wynalazki" "NO NAME" i chyba dam sobie spokój.Skwituję to krótko,żadna z wymienionych przez was firm nie produkuje zestawów do tuningu Nexxonów!!!Jakie Pollini jakie Hebo jakie Stage6???!!!Pozostaje tylko jedna firma i jej "wynalazki" czyli Allegro!

  • 2010-08-02 21:23:14

    Zapomniałem dodać,planuję zakup najlepiej całego kompletu czyli cylinder+tłok+głowica żeby potem nie być zdziwionym że coś niewspółgra ze sobą no i dodam że jeżdzę raczej spokojnie ale nie raz robię sobie dosyć dalekie wypady poza miasto i niestety ale mocy to tej "bestii" brakuje szczególnie do jazdy we dwie osoby.Rozważę każdą rozsądną propozycję podaną przez kolegów.

  • 2010-07-31 23:48:35

    jakość wykonania między polini czy stage6 a takim za 100zl jest jak niebo i ziemia dlatego zastanówcie sie co piszecie =.=

  • 2010-07-29 12:41:12

    dokładnie zgadzam się z Piotrem, cylinder nie musi być niewiadomo jak drogi, taki za 100zł będzie równie dobrze się sprawował jak inne droższe. Wal i łożyska wytrzymają spokojnie, ja polecał bym ci kupić nową głowicę lub tą starą roztoczyć i możesz wstawić większe zawory

  • 2010-07-29 12:28:10

    jeżeli to 4T kup najtańszy, ponieważ każdy wyrób ma taką samą tuleję żeliwną. co do tłoka - każdy puchnie dlatego tłok w cylindrze ma odpowiedni luz, co innego gdybyś robił szlif, ale w warsztacie robiącym szlify wiedzą jaki zrobić luz więc problem puchnących tłoków należy odłożyć do lamusa. wału i łożysk nie musisz ruszać jeżeli nie wykazują luzów

  • 2010-07-29 08:43:05

    to po piersze zeby zwiekszyc pojemnosc to odrazu zmien lozyska na wale i korbowodzie potem mozesz zaczac kombinowac z cylem wiec tak dobre firmy to hebo polini ja bym wybieral w tych dwoch firmach one jako jedyne dobrze studza tloki po odlaniu i przez co niepuchna szybko wsumie sam to tez mozesz zrobic i najlepiej jest tak zrobic ale moze obejsc sie bez tego

Losowe pojazdy

  • Romet Kadet M780
  • Jawa 50
  • Ford Focus
  • Ford Mondeo
  • Aprilia Af1 Replica 125
  • Yamaha Aerox 50

Co robią kierowcy na PJ