jest pare mozliwosci
pasek sie slizga
zuzyte sprzeglo (trzymasz gaz i hamulec jednoczesnie wtedy mozna szybo dojebac sprzeglo)
tlok zatarty odpada ale mozesz miec juz slaba kompresje i dlatego tak sie dzieje mozna to sprawdzic na zimnym silniku zaraz po odpaleniu czy sie szybko wkreca na obroty a i jeszcz ejedno nie ywmieniales modulu an zadnych czesci
jest pare mozliwosci
pasek sie slizga
zuzyte sprzeglo (trzymasz gaz i hamulec jednoczesnie wtedy mozna szybo dojebac sprzeglo)
tlok zatarty odpada ale mozesz miec juz slaba kompresje i dlatego tak sie dzieje mozna to sprawdzic na zimnym silniku zaraz po odpaleniu czy sie szybko wkreca na obroty a i jeszcz ejedno nie ywmieniales modulu an zadnych czesci
ja bym jednak stawiał tak jak piotr ze to pasek
moim zdaniem zatarty tłok . też tak miałem mi szedł 120km/h a spadło do 80k/h i okazało sie ze zatarty :(
odkręć pokrywę napędu i sprawdź pasek i sprzęgło