Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
Lepiej silnik 110ccm, lecz jeśli zarejestrowany na numery z silnika itp to nie opłaca się tak przerabiać jak na mnie.
może wytrzyma no ale ciekawe jak długo
Kompresje trzyma uszczelka pod głowicą ;) Ale do rzeczy..wał i korbowód wytrzyma.
Lepiej kupić cały silnik 110 za 8 stów niż bawić się w przeróbki. A właśnie - kartery?
pod taką pojemność to trzeba chyba kartery rozwiercić bo nie wejdzie cylinder
Lepiej silnik 110ccm, lecz jeśli zarejestrowany na numery z silnika itp to nie opłaca się tak przerabiać jak na mnie.
może wytrzyma no ale ciekawe jak długo
Kompresje trzyma uszczelka pod głowicą ;) Ale do rzeczy..wał i korbowód wytrzyma.
Lepiej kupić cały silnik 110 za 8 stów niż bawić się w przeróbki. A właśnie - kartery?
pod taką pojemność to trzeba chyba kartery rozwiercić bo nie wejdzie cylinder