Warsztat Motocyklowy
|
zaciera się tłok
|
Witam. Mam cezetę z 1962 wymieniłem w niej tłok i pierścienie jakiś rok temu , przyznaje ze cylinder nie był w dobrym stanie miał małe rysy p[o pęknięciu pierścienia.Wczoraj podczas jazdy poprostu stanoł tlok.Poczekałem aż ostygnie i rozruszał sie z oporami. Teraz słychać jak by coś się ocierało podczas kopania.Mieszanka paliwa cały czas była większa niż powinna więcej oleju.Nie wiem dlaczego tak sie stalo.Może mial ktoś taki przypadek.
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
Nawet tłok z epoki musi mieć odpowiednią tolerancję luzu ok. 0,05-0,08mm. Kiedyś też tak miałem jak zrobiłem szlif cylindra Jawy 250/353, na oryginalnym tłoku, cylinder był honowany czyli ogólnie szlif robiłem w profesjonalnym warsztacie, ale zażyczyłem sobie mniejszą tolerancję luzu tłok-cylinder na 0,03mm i też go łapało, musiałem bardzo długo i delikatnie docierać.
Witam, problem polega na tym, że musiałeś przegrzać maszynę i spuchną tłok, pomoże wymiana i szlif ( napisz do mnie to dam dobra rade na tłoki dzisiejszej produkcji)