Warsztat Motocyklowy
|
Obroty
|
Siema:)mam poważny problem przed wczoraj kupiłem suzuki gn 125 nie chce ona i wejsc do konca na obroty 6 to jest max a powinna wchodzić do 10...Czy to moze byc wina małej dawki paliwa??moze gaźnika
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
szymsajm możesz dodać fotkę jak to połączyłeś,lub bardziej dokładny opis połączenia ty kuleczek bo mam ten sam problem .
Jestem tu nowy. Przypadkowo trafiłem na ten temat, wiec postanowiłem zarejestrować się i odpowiedzieć. Po przeczytaniu poniższych odpowiedzi wychodzi na to, że są różne blokady co według mnie jest prawdą, bo sam się o tym przekonałem. W moim Suzuki GN 125 też miałem blokadę obrotów do 7tyś i to na każdym biegu. Ustawiłem motor tak aby można było nim jechać w miejscu :-) Tylko na luzie motocykl wchodzi na pełne obroty, nawet do 12tyś(tylko raz sprawdziłem, bo stojąc w miejscu można przegrzać silnik), za to na wszystkich biegach ma blokadę do 7tyś obrotów. można wymienić moduł zapłonowy na odblokowany, lecz nie jest on zbytnio dostępny. Mam znajomego mechanika motorów i dowiedziałem się od niego, że cała tego wina to CZUJNIK ZMIANY BIEGÓW. Trzeba go wykręcić i połączyć kuleczki drucikiem miedzianym, aby moduł dostawał informacje, że ciągle jest na luzie :-) \r\nMam nadzieję, że pomogłem.\r\n\r\nZamówiłem z zagranicy tłok z cylindrem 150ccm, bo w Polsce nie jest dostępny, ale obawiam się, że to chiński towar, bo kosztuje tylko 300zł, innego nie znalazłem.\r\nPróbuje wycisnąć z niego ile się da :-)\r\n\r\nPozdrawiam
ja mam suzuki gn 125 z 1996 r i mam taki problem bo obroty na 5 biegu nie chca przekroczyc 7,5k na 4 spokojnie leci 100 km/h a jak wbijam 5 to zwalnia do 90 :/ ? Czy ktos wie co to moze byc ?
A i jeszcze w Niemczech zakładano dysze o mniejszej przepustowości trzeba zmienić na te oryginalne japońskie ale to wszystko to tylko informacje wyczytane w necie.
Poczytaj o tym tu :
http://www.grupy.otopr.pl/suzuki-gn-125-u-i-blokada-predkosci,usn,6144222.html
http://www.grupy.otopr.pl/jak-odblkowac-suzuki-gn125,usn,6347813.html
Ja nic nie robię bo nie potrzebuje więcej a i po odblokowaniu będzie więcej palił :d
Pozdro
Jak nie ma blokad mam to wiem seryjnie w Japonii produkowano bez blokad ale wersja na Niemcy była ograniczana :D Blokady bodaj ze w tłumiku na module i w gaźniku -
ja tez mam zablokowany 90km/h to max a potem na chwile odcina :D
na moje to ustaw pozomnie zaplon , ja tak czasem mialem z motorami
Ludzie wy tego moto na oczy nie widzieliście a pierdolicie o blokadach. Ja go miałem tam nigdy żadne blokady nie były montowane bo to jest 4T i osiągi ma akurat na A1. Kurna1802 nastepny mądry ma chińską padline i myśli że najmądrzejszy niema blokad!!!!!!!!!! Rozbierz gaźnik i wszystko sobie przeczyść dyszami pokombinuja jak nie to może kompreche gubi gdzieś. Ja tak miałem ale do 9K bez problemu wchodził.
napewno w gazniku cos jest ale co to musisz pokombinowac... albo jeszcze mozliwe ze modul zaplonowy
moze łapie lewe powietrze ...
spróbuj go przepalić trochę moze to cos da;)
blokad to napewno nie ma ten motor seryjnie bez blokad chyba wychodza takie pojemnosci .musisz w gazniku pobawic sie przykrec srubke od powietrza do konca tylko dodaj troszke gazu bo zgasnie i wtedy spróbuj o obrot jeden odkrecic i pusc gaz jak zgasnie to jeszcze odkrec musi byc tak az nie zgasnie i wtedy zobacz jesli to nie to wyczysc filtr powietrza i dawke na iglicy mu zwieksz:PP i zobacz jakie ma sprezania na tłoku :Ppozdro
Ale jak by były blokady to by muliło ją??
A jak zdjac z wydechu??ale ona raczej nie ma
blokada moze byc np: filter paliwa ma poprostu za mała przeustowosc.Mozliwe bardzo ze masz zblokowana na wydechu
Ale tylko dysze czy coś regulowac??Bo ja się wogóle nie znam:)
tak to moze być gaznik....
Bo jak dochodzi do 5 tyś i daje gaź to ją muli w chuj;p
Blokady nie ma:0a jak coś to rozerać gaźnik??
moze byc blokada trzeba rozebrac zobaczyc
może blokady