Warsztat Motocyklowy
|
blokujace sie kolo i silnik.
|
No wiec dopiero co wczoraj zlozylem dt, wymienialem tlok i robilem szlif. Odpalilem ja na chwilke dobrze chodzila dzis gdy wyjechalem nia po jakis 4km zblokowalo kolo. NO to mysle "juz po tloku" ale kopie i normalnie odpala kompresja taka sama. Zdazylo mi sie to kilka razy. Sa to pierwsze km na nowym tloku. wiecie co moze byc przyczyna? Rozebralem cylinder tlok i reszta jest cala, nie wiem co sie dzieje. POjawia sie ten problem jak moto jest cieple. Silnik to minarelli am6
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
To nie szlif tylko tłok winny Rafi, bo prawdopodobnie kupił słaby i tani.
Dlatego jestem przeciwnikiem robienia szlifów cylindra w 2t.
Tłok puchnie bo pewnie na słaby trafiłeś!!
a moze poprostu cos ci sie pomiedzy tryby dostalo
zlozone jest napewno wszystko dobrze. jesli by sie jakis walek zblokowal to po naduszeniu sprzegla caly czas by kolo blokowalo tak nie bylo chociaz nie wiem
Tłok jakby spuchł, to by Yamaha bardzo słaba była...
Zdarzyło się tak mojemu koledze w RS i coś było z wałkiem zdawczym tj. zębatka się zablokowała... ale u Ciebie to nie wiem co to może być, dobrze założyłeś wszystko? tj. zabezpieczenia na tłoku?
kiedyś coś słyszałem że tłok puchnie i dlatego no ale nie wiem...