plusy .. hmm nie starczy miejsca.. minusy - no cóż - za twarde zawieszenie na polskie dziurawe drogi ( wygodny jest powyżej 100 km'h ) , koszty eksploatacji.. no ale cosza coś.. w sumie koszty też nie są koszmarne , bo auto praktycznie bezawaryjne.. :) raczej koszt benzynki :)
Minus masa dziwnej wadliwej elektroniki, masakryczne ceny części, brak typowych zamienników np napinacza rozrządu, amortyzatorów, łożysk,poduszek itd, korozja, synchronizatory skrzyni,no i pneumatyczne zawieszenie które jest dobre puki auto ma gwarancje.
Plus, ogrzewanie ciepło jak ulu, klimatyzacja wręcz doskonała, argonomia wnętrza, osiągi i bandycki przód auta.
- bardzo wygodne auto
- szybkie
- pakowne
- ekonomiczne jak na 3.0 / srednie spalanie ok.10 litr.pb 95/
-solidnie wykonane
-ładna linia nadwozia
ech...co tu pisac
a minusy ....jak w każdym 16 letnim samochodzie ale o tym się nie rozmawia i nie pisze
Automat wymusza zmiany przełożeń przy niskich obrotach, dostateczną dawkę mocy wyciąga dopiero po wciśnięciu kickdownu, co bezpośrednio przekłada się na olbrzymi głód paliwa.
Jest trudny do manewrowania w warunkach starego budownictwa, można się przerysować na ciasnym podwórku.
Jednak w trasie komfort jazdy jest nieporównywalny z małymi samochodami.
Mitsubishi Sigma
Moja Sigma nie ma klimy......ale juz niedługo
Mitsubishi Sigma
Osiagi i komfort na plus jedyny minus heheh PB95:)
Mitsubishi Sigma
plusy .. hmm nie starczy miejsca.. minusy - no cóż - za twarde zawieszenie na polskie dziurawe drogi ( wygodny jest powyżej 100 km'h ) , koszty eksploatacji.. no ale cosza coś.. w sumie koszty też nie są koszmarne , bo auto praktycznie bezawaryjne.. :) raczej koszt benzynki :)
Mitsubishi Sigma
Minus masa dziwnej wadliwej elektroniki, masakryczne ceny części, brak typowych zamienników np napinacza rozrządu, amortyzatorów, łożysk,poduszek itd, korozja, synchronizatory skrzyni,no i pneumatyczne zawieszenie które jest dobre puki auto ma gwarancje.
Plus, ogrzewanie ciepło jak ulu, klimatyzacja wręcz doskonała, argonomia wnętrza, osiągi i bandycki przód auta.
Mitsubishi Sigma
O plusach się będę rozpisywał bo jest ich za dużo
minusów nie ma :)albo ich nie chce widzieć:)
Mitsubishi Sigma
+unikalność na skalę chyba już Europejską
+zaciekawione miny innych kierowców
+bardzo wysoki standart jak na owe czasy
+ponadczasowy design
-ceny części w Polsce (na szczęście jest Ebay)
-zakłopotana mina mechanika (baaaardzo żadko)
-spalanie
Mitsubishi Sigma
+Komfort
+Unikatowość
+Wygląd
+Tanie cześci z USA
+Reakcje ludzi: SIGMA ????
+Sporo cześći pasuje od innych modeli
-Automat trochę spowalnia auto
-Ceny cześci w ASO są nierealne
-Spalanie mimo wszystko jest dosc duze (12l PB w trasie)
-Napęd na przód
Mitsubishi Sigma
Minus to wyskalowany licznik do 240 km/h. Bo ten samochód stać na o wiele więcej .
Mitsubishi Sigma
- bardzo wygodne auto
- szybkie
- pakowne
- ekonomiczne jak na 3.0 / srednie spalanie ok.10 litr.pb 95/
-solidnie wykonane
-ładna linia nadwozia
ech...co tu pisac
a minusy ....jak w każdym 16 letnim samochodzie ale o tym się nie rozmawia i nie pisze
Mitsubishi Sigma
+ zwinny
+ szybki
+ wygodny ( choc te polskie drogi az szkoda)
+ jak narazie niezawodny
+ duzy
+ z lpg
- duzo pali
- drogie czesci
- dostepnosc czesci
Mitsubishi Sigma
Trochę dużo pali, ale coś za coś, 13 na trasie ok 20 po mieście - gazu :).
Komfort i niezawodność, kiedy trzeba niesamowity jaaad.
Mitsubishi Sigma
Automat wymusza zmiany przełożeń przy niskich obrotach, dostateczną dawkę mocy wyciąga dopiero po wciśnięciu kickdownu, co bezpośrednio przekłada się na olbrzymi głód paliwa.
Jest trudny do manewrowania w warunkach starego budownictwa, można się przerysować na ciasnym podwórku.
Jednak w trasie komfort jazdy jest nieporównywalny z małymi samochodami.