PLUSY:
+ bardzo wdzięczne auto do remontowania. Proste, nie zaawansowane, części zamienne jeszcze w miarę dostępne, do tego w niskich cenach. Jak na pierwsze auto do renowacji bardzo polecam wszelkiej maści Łady, Fiaty oraz Polonezy. Koszty remontów w porównaniu z autami zachodnimi mieszczące się w granicach zdrowego rozsądku (jednakże nie są niskie).
+ jej wiek..1979 roku produkcji to już coś dla auta
+ po remoncie zaskakująco niskie spalanie mieszczące się w przedziale 6.5-7.5l/100km.
+ zrywny silnik, zdecydowanie wystarczający do tego auta. 75KM silnika OHC na gaźniku zaskakuje zrywnością oraz bardzo dobrą elastycznością.
+ w końcu wiosną 2012 roku doczekałem się 5 tego biegu :)
+ świetne ogrzewanie, jak sie rozkręci można w samych majtkach siedzieć
+ widok zza kierownicy przedstawiający piękną maskę mieniącą się w promieniach słońca
+ nieopisywalna przyjemność z jazdy
+ bardzo wygodne komfortowe zawieszenie, w sam raz na zapomniane szlaki
+ starodawny wygląd kanciaka z 4 rema światłami oraz okrągłymi żółtymi halogenami.
+ klimat tamtych czasów
+ fantastycznie pozytywna reakcje postronnych ludzi
+ trójkątne szybki boczne. Nawet w upalne dni pozwalają, na dużą cyrkulacje powietrza, chociaż trochę przy tym hałasuje. Niesłusznie zapomniany wynalazek.
+ zaskakujący jest fakt, że pomimo poważnych niedomagań, które lada posiadała auto zawsze jeździło. W dzisiejszych pojazdach wystarczy, że wyskoczy błąd komputera i mamy lawetę, a stare auta nawet z w pół zatartym silnikiem potrafiło jeszcze jakoś jechać..kiedyś to była motoryzacja.
+ nie najgorsze wyciszenie
+ to, że pomimo chwil zwątpienia zawsze wracały mi chęci do dalszego naprawiania tej staruszki
Minusy
- brak
Lada 2106
minus - felgi, tapicerka
plus - silnik i jego osiągi
Lada 2106
ktoś kto myśli o minusach nie powinien się zabierać za zabytkowy samochód...
Lada 2106
PLUSY:
+ bardzo wdzięczne auto do remontowania. Proste, nie zaawansowane, części zamienne jeszcze w miarę dostępne, do tego w niskich cenach. Jak na pierwsze auto do renowacji bardzo polecam wszelkiej maści Łady, Fiaty oraz Polonezy. Koszty remontów w porównaniu z autami zachodnimi mieszczące się w granicach zdrowego rozsądku (jednakże nie są niskie).
+ jej wiek..1979 roku produkcji to już coś dla auta
+ po remoncie zaskakująco niskie spalanie mieszczące się w przedziale 6.5-7.5l/100km.
+ zrywny silnik, zdecydowanie wystarczający do tego auta. 75KM silnika OHC na gaźniku zaskakuje zrywnością oraz bardzo dobrą elastycznością.
+ w końcu wiosną 2012 roku doczekałem się 5 tego biegu :)
+ świetne ogrzewanie, jak sie rozkręci można w samych majtkach siedzieć
+ widok zza kierownicy przedstawiający piękną maskę mieniącą się w promieniach słońca
+ nieopisywalna przyjemność z jazdy
+ bardzo wygodne komfortowe zawieszenie, w sam raz na zapomniane szlaki
+ starodawny wygląd kanciaka z 4 rema światłami oraz okrągłymi żółtymi halogenami.
+ klimat tamtych czasów
+ fantastycznie pozytywna reakcje postronnych ludzi
+ trójkątne szybki boczne. Nawet w upalne dni pozwalają, na dużą cyrkulacje powietrza, chociaż trochę przy tym hałasuje. Niesłusznie zapomniany wynalazek.
+ zaskakujący jest fakt, że pomimo poważnych niedomagań, które lada posiadała auto zawsze jeździło. W dzisiejszych pojazdach wystarczy, że wyskoczy błąd komputera i mamy lawetę, a stare auta nawet z w pół zatartym silnikiem potrafiło jeszcze jakoś jechać..kiedyś to była motoryzacja.
+ nie najgorsze wyciszenie
+ to, że pomimo chwil zwątpienia zawsze wracały mi chęci do dalszego naprawiania tej staruszki
Minusy
- brak
Lada 2106
plusy jak dla mnie nie czasami potrafi szwankowac ale to wybaczone wszystko;) a minusy chyba jedno te jej prowadzenie;)
Lada 2106
plusy:
- z wnętrza wygląda jak 2103
- oszczędny silnik
- względnie cicho
- wygodne zawieszenie
minusy:
- skrzynia 4 :(
- 2106 jest brzydsza niż 2103
- silnik 1300 jest ciut słaby
Lada 2106
+ Budzi duże zainteresowanie :)
+ Klimat czasów PRL :P
+ Skuteczne spowalnianie ruchu na trasie (ha ha ha)
- Brak