Plusy:Żadki lakierek jeszcze z palety FSO , nie Dajewo (zwraca uwagę innych)
To Polonez ;)
Minusy: jak już zdecydowałem się na Poloneza to znaczy że je akceptuję i nie zwracam na nie uwagi;)
+ Nigdy nie zawiódł
+ Im starszy tym bardziej unikatowy
+ Tylny napęd (frajda niesamowita)
+ Niestabilny przy większej prędkości na śliskiej nawierzchni:D
+ Brak kontroli trakcji, ABS i innych bzdur, które nie pozwalają czerpać przyjemności z jazdy
- Coraz trudniej o (tanie) części
- Niestabilny przy większej prędkości na śliskiej nawierzchni;)
- Spalanie jeśli lubi się poszaleć
Drifting zimą - benzyna 20/100km max
LPG 24/100km max
Drifting na śliskiej - benzyna 17/100km max
LPG 20/100km max
Jazda po mieście - benzyna 12/100km max
LPG 15/100km max
W trasie do 100km/h - benzyna 7,5/100km max
LPG 9,5/100km max
FSO Polonez ATU
Plusy:
-duży
-wygodny
-prosty w obsłudze i naprawie
-tanie i dostepne części
Minusy:
-podatność na rdzę
-mało miejsca na nogi kierowcy
FSO Polonez ATU
+ spalanie
+ wygląd
+ blacha
+ silnik
- polonez
- muł
FSO Polonez ATU
+ posiada wspomaganie kierownicy
- duże spalanie
- przechyły na zakrętach
FSO Polonez ATU
Plusy:Żadki lakierek jeszcze z palety FSO , nie Dajewo (zwraca uwagę innych)
To Polonez ;)
Minusy: jak już zdecydowałem się na Poloneza to znaczy że je akceptuję i nie zwracam na nie uwagi;)
FSO Polonez ATU
Dla mnie największym plusem jest to, że to nasz produkt, polska motoryzacja
Minusem na pewno jest rdza, z którą staram się walczyć.
FSO Polonez ATU
FSO Polonez ATU
NA SPRZEDAŻ
http://otomoto.pl/polonez-atu-C19096229.html
FSO Polonez ATU
Plusów dużo, minusów brak.
FSO Polonez ATU
jak naraize to tylko wkład finansowy
FSO Polonez ATU
ciezar własny spalanie plusy cała reszta:D
FSO Polonez ATU
+ Nigdy nie zawiódł
+ Im starszy tym bardziej unikatowy
+ Tylny napęd (frajda niesamowita)
+ Niestabilny przy większej prędkości na śliskiej nawierzchni:D
+ Brak kontroli trakcji, ABS i innych bzdur, które nie pozwalają czerpać przyjemności z jazdy
- Coraz trudniej o (tanie) części
- Niestabilny przy większej prędkości na śliskiej nawierzchni;)
- Spalanie jeśli lubi się poszaleć
Drifting zimą - benzyna 20/100km max
LPG 24/100km max
Drifting na śliskiej - benzyna 17/100km max
LPG 20/100km max
Jazda po mieście - benzyna 12/100km max
LPG 15/100km max
W trasie do 100km/h - benzyna 7,5/100km max
LPG 9,5/100km max
FSO Polonez ATU
Plusy:
Tani, zarówno w eksploatacji jak i kupnie
Bogato wyposażony
Tylny napęd
Bezpieczny
Polski
Niezawodny
Minusy:
Regulacja wysokości świateł
Wlew paliwa montowany w polonezach atu/kombi
FSO Polonez ATU
Plusy:
-Nie rdzewieje
-Duży i wygodny
-Cicho chodzi do 120km/h
-Nie dużo pali w trasie
Minusy:
-Przy wyższych prędkościach wyje
FSO Polonez ATU
Same plusy!!
FSO Polonez ATU
Plusy:
-wygoda
-przestronność
-niezawodność
-charakter
-Polskość;)
Minusy:
-brak według mnie:)
FSO Polonez ATU
W miarę tani w utrzymaniu,i eksploatacji.
minus to to, że trzeba trochę włożyć swojej pracy aby był w bardzo dobrej kondycji.
Bardzo dużym plusem jest to ,że ma OCYNKOWANE podwozie;!!!!!!!!!! Sprawdzone definitywnie.
FSO Polonez ATU
na wybojach niby cały przód chodzi ale to sie zrobi
FSO Polonez ATU
+ polonez
- polonez
FSO Polonez ATU
Plusy??hmmm
wspomaganie
tylni napęd
eemmm musiałbym pomyśleć
minusy
jest ich bardzo dużo :D
blacharka licha
wadliwy most
delikatne podzespoły silnika
nie no braknie mi miejsca :D
FSO Polonez ATU
+: -moj