Plusy
-Wygodny
-Śliczny
-V6
Minusy
-Wręcz niewiarygodnie badziewna jakość materiałów we wnętrzu i badziewne wykonanie.
-Spalanie
-Dość duża awaryjność
-Drogie i ciężko dostępne części.
-Megadrogie naprawy.
+ ekonomiczne, w miarę dynamiczne, jak na rocznik bardzo gustowne, wygląda na nowszy i droższy, długie coupe, 4.77m, dużo wolnej przestrzeni w aucie, super wygodna tylna kanapa, siedzi sie troszkę wyżej od kierowcy, wrażenia podczas jazdy jak lot 4 osobowym samolotem, bardzo cicha praca silnika, 180km/h i tylko szum wiatru no i najważniejsze, te spojrzenia niektórych osób...bezcenne:D
- hmm, staram się przypomnieć...i nie mogę, ale dla nie których osób, to kiepski promień skrętu, niski przód, więc parkowanie przodem przy krawężnikach odpada, wysoki tył przez co cofania trzeba się nauczyć, no i te małe boczne lusterka w których i tak nic nie widać przez ich umiejscowienie i sylwetka auta na to nie pozwala...przy wyższych prędkościach zaczyna trochę szumieć w środku, taki urok drzwi bez ramek, no ale przy 180km/h można normalnie jeszcze rozmawiać...
Chrysler Sebring
under construction
Chrysler Sebring
wygodny i przyjemny w prowadzeniu
Chrysler Sebring
Gdy sie dba nie na minusów
Chrysler Sebring
Plusy
-Wygodny
-Śliczny
-V6
Minusy
-Wręcz niewiarygodnie badziewna jakość materiałów we wnętrzu i badziewne wykonanie.
-Spalanie
-Dość duża awaryjność
-Drogie i ciężko dostępne części.
-Megadrogie naprawy.
Chrysler Sebring
+ napewno jego wyglad oraz cala reszta
+ nietypowy:D zwraca uwage innych kierowców
- jest niskie zawieszenie oraz wysoki tyl i najwiekszy minus male lusterka.
Chrysler Sebring
+ ekonomiczne, w miarę dynamiczne, jak na rocznik bardzo gustowne, wygląda na nowszy i droższy, długie coupe, 4.77m, dużo wolnej przestrzeni w aucie, super wygodna tylna kanapa, siedzi sie troszkę wyżej od kierowcy, wrażenia podczas jazdy jak lot 4 osobowym samolotem, bardzo cicha praca silnika, 180km/h i tylko szum wiatru no i najważniejsze, te spojrzenia niektórych osób...bezcenne:D
- hmm, staram się przypomnieć...i nie mogę, ale dla nie których osób, to kiepski promień skrętu, niski przód, więc parkowanie przodem przy krawężnikach odpada, wysoki tył przez co cofania trzeba się nauczyć, no i te małe boczne lusterka w których i tak nic nie widać przez ich umiejscowienie i sylwetka auta na to nie pozwala...przy wyższych prędkościach zaczyna trochę szumieć w środku, taki urok drzwi bez ramek, no ale przy 180km/h można normalnie jeszcze rozmawiać...
Chrysler Sebring
same plusy