plusy...duży,ciężki,stabilny,pięknie się trzyma drogi.cicho pracuje.świetnie się prowadzi.Ładnie się prezentuje.Hamulce tarczowe na obu kołach.podwójne zaciski tłoczkowe.kufer i bagażnik pojemne.4-takt-czyli niskie spalanie i żywotny silnik.szeroka wygodna kanapa.dzieczyna ma dość miejsca dla siebie.z tyłu oparcie dla pasażera.podwójny zamek do schowka pod siedzeniem.włoska konstrukcja na bazie HONDY FORSIDE 250.koła 12 calowe zamiast 10 cali.szeroki profil opon.minusy:plastik....hmmm....no ale to skuter....twarde zawieszenie tylne jak dotąd.ale czytałem że yuki tak mają przez 1 rok jazdy.potem resory się wyrobią.brak kontrolki ciśnienia oleju oraz kontrolki prądu,ale za to jest wskażnik wychyłowy pokazujący napiecie w akumulatorze.
Yukimoto Boss 150
plusy...duży,ciężki,stabilny,pięknie się trzyma drogi.cicho pracuje.świetnie się prowadzi.Ładnie się prezentuje.Hamulce tarczowe na obu kołach.podwójne zaciski tłoczkowe.kufer i bagażnik pojemne.4-takt-czyli niskie spalanie i żywotny silnik.szeroka wygodna kanapa.dzieczyna ma dość miejsca dla siebie.z tyłu oparcie dla pasażera.podwójny zamek do schowka pod siedzeniem.włoska konstrukcja na bazie HONDY FORSIDE 250.koła 12 calowe zamiast 10 cali.szeroki profil opon.minusy:plastik....hmmm....no ale to skuter....twarde zawieszenie tylne jak dotąd.ale czytałem że yuki tak mają przez 1 rok jazdy.potem resory się wyrobią.brak kontrolki ciśnienia oleju oraz kontrolki prądu,ale za to jest wskażnik wychyłowy pokazujący napiecie w akumulatorze.