- hamulce
- niska v-max..tz. moze nie za niska..ale nie mozna np jechac caly czas ok 180km/h bo szkoda silnika...a do przelotow autostrada duza v-max sie przydaje.
- chopperowa geometria
Minusem, utrudnione czynności serwisowe (wymiana uszczelniaczy w lagach wymaga specjalnego klucza do ich rozkręcania), przy regulacji zaworów najlepiej byłoby mieć nieograniczony czas, anielską cierpliwość i rączki jak gejsza.
Synchra gaźników lepiej nie zlecać domorosłym mechanikom samoukom.
Klucz do świec, po długim szukaniu znalazłem oczywiście tylko w firmowym salonie Suzuki.
Niska cena motocykla odbija się na
słabej jakości wykonania, byle jak położone spawy, przygotowanie pod powłoki lakiernicze czy galwaniczne co objawia się korozją, z czym zresztą mozolnie walczę.
A plusy to cała reszta.
Suzuki VX 800
Potężny moment obrotowy połowa ścigaczy nie ma szans na odejściu.
Suzuki VX 800
zarąbisty wygląd
Suzuki VX 800
+ Przyrost mocy.
+ Wygoda.
+ Przyciąga spojrzenia.
Suzuki VX 800
+ bardzo wygodna pozycja do jazdy
+ nie wielkie spalanie
- słabe hamulce
- duża waga
Suzuki VX 800
plusy :
dobra dynamika
komfort jazdy
fajny wygląd
minus :
waga
Suzuki VX 800
+ spalanie
+ wal kardana
+ koszty eksploatacji
- hamulce
- niska v-max..tz. moze nie za niska..ale nie mozna np jechac caly czas ok 180km/h bo szkoda silnika...a do przelotow autostrada duza v-max sie przydaje.
- chopperowa geometria
Suzuki VX 800
Minusem, utrudnione czynności serwisowe (wymiana uszczelniaczy w lagach wymaga specjalnego klucza do ich rozkręcania), przy regulacji zaworów najlepiej byłoby mieć nieograniczony czas, anielską cierpliwość i rączki jak gejsza.
Synchra gaźników lepiej nie zlecać domorosłym mechanikom samoukom.
Klucz do świec, po długim szukaniu znalazłem oczywiście tylko w firmowym salonie Suzuki.
Niska cena motocykla odbija się na
słabej jakości wykonania, byle jak położone spawy, przygotowanie pod powłoki lakiernicze czy galwaniczne co objawia się korozją, z czym zresztą mozolnie walczę.
A plusy to cała reszta.
Suzuki VX 800